سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شیرزاد تأکید کرد؛

لزوم همکاری پلیس با قوه قضاییه در زمینه حل مشکلات استرداد مجرمان در عرصه بین الملل

رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی و معاون اول قوه قضائیه بر گسترش و تداوم همکاری‌ها و نیز رفع مشکلات استرداد مجرمان در عرصه بین الملل تاکید کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در راستای بررسی چالش‌ها و رفع مشکلات استرداد مجرمان و تعقیب آن‌ها در عرصه بین الملل، سردار شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سردار شیرزاد ضمن ارائه گزارشی از ماموریت‌های پلیس بین الملل، اظهار کرد: خلا‌های قانونی، عدم آشنایی قضات با فرآیند استرداد مجرمان و نیز متناسب نبودن قوانین با ماموریت‌های محوله از بارزترین مشکلاتی است که بر سر راه استرداد مجرمان وجود دارد؛ البته ظرفیت‌های بسیار خوبی در این پلیس برای تعقیب و دستگیری این مجرمان وجود دارد.

حل مشکلات موجود در عرصه بین الملل مهم ترین راهکار تعقیب مجرمان فراری

در ادامه دیدار، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به مفید و ارزنده بودن مطالب مطروحه از سوی رئیس پلیس بین الملل ناجا اشاره و تصریح کرد: ما در بسیاری از امور، نیازمند تعامل سازنده تری هستیم که باید به صورت جدی، موضوعات را بیش از پیش دنبال کنیم.

معاون اول قوه قضائیه، حل معضلات و مشکلات موجود در عرصه بین الملل را مهمترین راهکار تعقیب مجرمان متواری و ارتقای امنیت داخلی دانست و تاکید کرد: موضوعات و مشکلات مطروحه باید به قید فوریت مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بر آمادگی قوه قضائیه به منظور گسترش و تداوم همکاری‌ها و نیز حمایت از مجریان قانون و ضابطان دادگستری تاکید کرد.

انتهای پیام/

ضرورت توسعه تعامل پلیس با قوه قضائیه در زمینه استرداد مجرمان در عرصه بین الملل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.