سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌یابی تیم کارون اروند به لیگ دسته یک

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: راه‌یابی تیم کارون اروند به لیگ دسته یک، فوتبال خرمشهر را زنده کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: راه‌یابی تیم کارون اروند به لیگ دسته یک خرمشهر را در امر فوتبال زنده کرد و اکنون باید همه مسوولان از این تیم حمایت کنند.

وی ، با اشاره به وضعیت تیم کارون اروند خرمشهر، افزود: باید از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تشکر و قدردانی کرد، چرا که اگر حمایت مالی این سازمان نبود، تیم کارون اروند به لیگ دسته یک فوتبال کشور راه پیدا نمی‌کرد و این خوشحالی در شهر پدید نمی‌آمد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: ما اکنون به دنبال حمایت این تیم برای موفقیت در لیگ یک کشور و سپس راهیابی به لیگ برتر فوتبال هستیم و در این زمینه با مدیر عامل تیم و دیگر اعضاء صحبت‌هایی داشتیم.

سامری افزود: خرمشهر در امر فوتبال ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و مدیرعامل تیم کارون اروند نیز به این استعداد بومی توجه دارد و چندین بازیکن جوان خرمشهری را وارد تیم کرده است.

وی گفت: فوتبال خرمشهر و ظرفیت جوانان در این زمینه در چندین سال اخیر به نابودی کشیده شده بود، اما اکنون با راه یافتن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته یک نام خرمشهر در امر فوتبال بار دیگر زنده شد.

انتهای پیام/د

حمایت از تیم کارون اروند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.