سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج ۱۰۰ هکتار از زمین‌های ملی از دست متصرفان

۱۰۰ هکتار از زمین‌های ملی در قلات از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اظهار کرد: در دومین مرحله از بازپس گیری زمین های ملی تصرف شده در منطقه قلات شیراز، بیش از ۱۰۰ هکتار از این زمین‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن ها بازپس گیری و تخریب شد.

وی ادامه داد: این زمین‌ها در حاشیه جاده شیراز - سپیدان به صورت گسترده توسط سودجویان تصرف شده بود که با حکم قضایی و پیگیری مسئولان منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی استان از آنان بازپس گرفته شد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست رفع تصرف زمین‌های ملی در منطقه قلات شیراز ۵۰ هکتار از دست متصرفان خارج شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دادستان‌های شهرستان‌ها هر هفته زمین‌های ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان بازپس گرفته می‌شود.

اختری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز هم با بیان اینکه بیشترین تصرفات و تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی صورت گرفته از شهروندان خواست از خرید و فروش این زمین‌ها خودداری کنند.

ذوالقدر مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی فارس هم تصریح کرد: در پلاک هفت منطقه قلات ۳۰۰ هکتار از زمین‌ها به صورت غیرقانونی تصرف شده که با تشکیل پرونده قضایی پیگیر رفع تصرف هستیم.

انتهای پیام/ن

بازپس گیری زمین های ملی در فارس

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.