سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دیر به ۷۰ میلیارد تومان نیاز است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۶۶ میلیارد تومان سال گذشته برای اجرای ۲۶۸ پروژه عمرانی شهرستان دیر تخصیص یافت و اکنون برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان به ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان دیر از وضعیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: این شهرستان از حیث رشد نرخ جمعیتی و شهرنشینی از میانگین استان بوشهر بالاتر است.

وی از کاهش نرخ بیکاری در شهرستان دیر خبرداد و بیان کرد: نرخ بیکاری در شهرستان دیر ۱۰.۲ درصد اعلام در حالی که نرخ بیکاری در استان بوشهر ۱۱ درصد ثبت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با اشاره به اشتغال ۳ هزار نفر در بخش کشاورزی در شهرستان دیر خاطرنشان کرد: این شهرستان از لحاظ کشت محصولات صیفی‌جات خارج از فصل رتبه نخست استان بوشهر دارد و ۱۶ معدن استان در شهرستان دیر قرار دارد.

عوض‌پور از تخصیص ۶۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شهرستان دیر خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۶۶ میلیارد تومان برای اجرای ۲۶۸ پروژه عمرانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۴۵ پروژه در هفته دولت و ۱۳ پروژه در دهه فجر سال قبل در شهرستان دیر افتتاح شد گفت: ۳۵ پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود دارد که برای تکمیل طرح‌های عمرانی دیر امسال ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از اختصاص ۷۳ هزار میلیارد تومان اعتبار دولت برای اشتغال در کشور خبر داد و تصریح کرد: هدف دولت تامین معیشت مردم است و در این زمینه در سال ۹۵ حدود ۵۳ هزار تومان به ازای هر فرد از اقشار آسیب پذیر پرداخت می‌کرد و این رقم امسال به ۱۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که غیر از یارانه است.

عوض‌پور با بیان اینکه امسال دولت ۷ هزار میلیارد تومان برای کاهش فقر مطلق و رفع فقر در جامعه اختصاص داده است خاطر نشان کرد:در حالی که دولت در سال ۹۵ برای هر خانوار دو نفره آسیب پذیر ۶۰ هزار تومان اختصاص داد این رقم امسال به ۲۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

وی با بیان اینکه رویکرد امسال برنامه ریزی برای مردم با استفاده از ظرفیت خرد جمعی و در کنار مردم بودن است گفت: این مهم سبب می‌شود با تمرکز و توجه بیشتری به ظرفیت و چالش‌های مختلف تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/م

۶۶ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های دیر اختصاص یافت

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.