سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد:

ضرورت ارتباطات و رسانه برای  یک زیست سعادتمندانه

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ارتباطات و رسانه شرط یک زندگی سعادتمند در دنیا امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در دومین جشواره رسانه استانی دین و رسانه با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: ماه مبارک رمضان اوج ارتباط انسان با خدا و معبود خود است.

وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و رسانه در تمامی  عصر و زمانه ها گفت: ارتباطات ازآغاز زندگی بشر و در همه ادیان الهی از اهمیت  جایگاه مهمی برخوردار بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  با بیان اینکه ارتباطات درهر عصر و زمانه ابزار و امکانات خاص خود را دارد، بیان کرد: در برخی زمان های خطابه و منبر و در زمان حاضر تکنولوژی است که نقش مهمی در ارتباطات ایفا می کند.

دشتکی ادامه داد: خداوند انسان را طوری آفریده است که زندگی و احوالش همگی به ارتباطات و زندگی در اجتماع بستگی دارد.

وی با اشاره به سابقه رسانه و ارتباطات در صدر اسلام گفت: این ارتباط از صدر اسلام وجود داشته  و اهداف برنامه و پیام های دین اسلام توسط همین ارتباط به مردم رسیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان  با بیان اینکه  ارتباط در زندگی انسان یک ضرورت است بیان کرد: برا زیستن سعادتمند ارتباط یک نیاز است.

دشتکی تاکید کرد: در نظام اسلامی رسانه ها باید شرایط یک رسانه ارزشی را داشته باشند و اصول و چهارچوب یک رسانه دینی را حفظ کنند .

وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت عظیم و بزرگ ارتباطات و رسانه استفاده حداکثری کنیم، گفت: باید آن جهت دهی که موجب سعادت انسان می شود در رسانه مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است در دومین جشنواره دین و رسانه در مجموع ۷۱۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دین و رسانه ارسال شد که آثار برگزیده شامل ۱۶ اثر از رسانه‌های مکتوب، ۶ اثر فیلم کوتاه و داستانی، ۴ عکس و یک مورد تولیدات فضای مجازی بود.

انتهای پیام/ د.ا

برا زیستن سعادتمند ارتباط یک نیاز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.