سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:

افزایش 24 درصدی پروازهای فرودگاه اصفهان

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از افزایش 24 درصدی پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: سالیانه حدود 2 میلیون و 750 هزار مسافر از فرودگاه اصفهان استفاده می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن امجدی امروز در مراسم افتتاح سامانه هوشمند صدور روادید در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد:  پایه گردشگری نسبت به سال 91 حدود 500 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان افزود: میزان مسافران پروازهای فرودگاه اصفهان 24 درصد افزایش داشته است و به متولیان امر توصیه می‌شود که زیرساخت‌های خود را برای پذیرش بیشتر مسافران توسعه دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: یکی از این زیرساخت‌ها توسعه پایانه خارجی فرودگاه اصفهان است که در حال انجام بوده و تا پایان سال جاری حدود 15 هزار متر مربع زیرساخت‌های پایانه خارجی افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ظرفیت فضای پایانه خارجی خود را افزایش دهیم، طبیعتاً پذیرای مسافران و گردشگران بیشتری خواهیم بود.

امجدی اذعان داشت: سالیانه حدود 2 میلیون و 750 هزار مسافر از فرودگاه اصفهان استفاده می‌کنند که دلایل مختلفی در تأخیر پروازها وجود دارد که البته مسؤولیت تأخیرها برعهده شرکت‌های مسافربری است.

وی در پایان تأکید کرد: اگر باری از مسافران پروازهای مختلف فرودگاه مفقود شد و یا بار مسافران با تأخیر به مقصد رسید نیز از شرکت‌های مسافربری قابل پیگیری است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح سیستم هوشمند صدور روادید در فرودگاه  اصفهان

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.