سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ضیافت با هدف ایجاد آرامش در بازار

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت: طرح ضیافت به منظورتنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان کرمان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محسن میرزایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح ضیافت همزمان با سراسر کشور با هدف ایجاد آرامش در بازار و اطمینان بخشی به مردم در زمینه تثبیت قیمت و تامین کالاهای اساسی اجرا می شود .

 میرزایی با بیان اینکه هیچ کمبودی فعلا در تامین کالاهای ضروری وجود ندارد افزود: 1200 تن برنج با قیمت هر کیلو 3900 و 6200 تومان / 600 تن مرغ با قیمت هر کیلو 6200 تومان / گوشت منجمد برزیلی با قیمت سردست هر کیلو 22600 و ران هر کیلو 23600 تومان و 800 تن شکر برای مصرف خانوار و 1000 تن بزای مصرف صنف و صنعت ذخیره شده و در صورت نیاز به بازار تزریق می شود .


میرزایی همچنین تاکید کرد: مردم می توانند این کالاها را در برخی فروشگاهها که با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کرده اند تهیه کنند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین اعلام کرد: بازرسی ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای کنترل بازار انجام می شود و مردم می توانند شکایت احتمالی خود را از وضعیت بازار با شماره تلفن 124 از ساعت 8 صبح تا 8 شب اطلاع دهند تا رسیدگی شود .

 

انتهای پیام/س

 

طرح ضیافت باهدف ایجاد آرامش در بازار استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.