سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۳۰۲ مدرسه در لرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان با بیان اینکه ۳۰۲ مدرسه در لرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شده است گفت: سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدعلی رضوی ظهر امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان گفت: تلاش‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سبب شده است خیران با اعتماد به مجمع بپیوندند و در راستای محرومیت‌زدایی از مدارس استان قدمی نیک بردارند.

وی افزود: ۹۰۶ خیر مدرسه‌ساز در استان لرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۴۰ نفر خانم، ۷۰۰ نفر آقا و ۶۰ نفر اشخاص حقوقی است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان عنوان کرد: حاصل تلاش‌های خیرین در استان احداث ۳۰۲ مدرسه در قالب هزار و ۲۰۵ کلاس درس با زیربنای ۱۲۵ هزار و ۴۳۲ مترمربع بوده که تعداد ۳۲ مدرسه در سال ۹۶ در قالب ۷۴ کلاس با مساحتی بالغ‌بر ۹ هزار و ۲۸۵ مترمربع ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش داده‌شده است.

وی بابیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی به همت و کمک خیرین مدرسه‌ساز است، گفت: در استان لرستان تعداد زیادی از مدارس نیاز به تجهیز و مرمت آزمایشگاه دارند، بسیاری از آزمایشگاه‌های مدارس به علت استفاده بیش‌ازحد فرسوده شده و مواد این آزمایشگاه‌ها با توجه به تغییر کتب درسی همخوانی ندارد و بایستی به‌روز شوند؛ مردم جامعه بایستی ترغیب و تشویق شوند که در راستای تعمیر و تأمین تجهیزات آزمایشگاهی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/د

۳۰۲ مدرسه در لرستان توسط خیرین مدرسه‌ساز احداث شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.