به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیمور داداشی رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: در راستای متمرکزکردن این سامانه، علاوه برساری، شهرستانهای میاندورود و گلوگاه به این سامانه پیوستند.
وی با بیان اینکه این سامانه با بهره گیری از فن آوریهای نوین ارتباطی و توان متخصصان، نقش پل ارتباطی بین شهروندان و شرکت را ایفا میکند، گفت: کارشناسان ۱۲۲ در هر لحظه از شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارشها و پیامهای مردمی هستند.
داداشی افزود : مشترکان در صورت مشاهده هر گونه اتفاق در بخش آب وفاضلاب شامل شکستگی، نشتی، ترکیدگی کنتور و انشعاب، افت فشار و یا قطع آب میتوانند با این سامانه تماس گرفته و کارشناسان در اسرع وقت با بررسی مکان وقوع حادثه، نسبت به رفع آن اقدام کنند.
رئیس مرکز سامانه ۱۲۲ با بیان اینکه این سامانه در حال متمرکز شدن است،گفت : در حال حاضر زیرساختهای این امر در بیشتر شهرهای استان فراهم شد.
داداشی با اشاره به اینکه مشترکین این شهرها از طریق خطوط ایرانسل، همراه اول و تلفن ثابت میتوانند با سامانه ارتباط مردمی تماس بگیرند، افزود: شهرهای بهشهر و نکا بزودی زیر پوشش این سامانه متمرکز قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/ر