سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده وزارت نفت در عراق:

قصد داریم بازسازی پالایشگاه بیجی عراق را به عهده بگیریم /عجله مسئولان عراقی برای عقد قرار داد با ماشین سازی اراک

نماینده وزارت نفت در عراق در سفر به اراک گفت: قصد داریم بازسازی پالایشگاه بیجی عراق را به عهده بگیریم.

علی سخاوتی نماینده وزارت نفت کشورمان در کشور عراق که به منظور معرفی توانمندی های ماشین سازی اراک همراه هیئت عراقی به اراک سفر کرده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: قصد داریم قرارداد بازسازی پالایشگاه بیجی را توسط شرکت‌های داخلی به امضا برسانیم.

سخاوتی افزود: کشور‌های اسلواکی و فرانسه رقبای ما در بازسازی پالایشگاه بیجی عراق هستند که قصد داریم با ارائه طرح مناسب و با کنار زدن رقبای اروپایی قرارداد بازسازی پالایشگاه بیجی را توسط شرکت‌های داخلی به امضا برسانیم.

وی اضافه کرد: با توجه به خروج تروریست‌ها از کشور عراق و دستور وزیر نفت کشورمان شرکت‌هایی که در بازسازی پالایشگاه‌های عراق مشارکت کنند، شناسایی شده اند و اکنون هیات‌های اقتصادی وزارت نفت عراق از این شرکت‌ها و توانمندی‌های تولیدی آنان بازدید می‌کنند.

نماینده وزارت نفت در عراق ادامه داد: یکی از این صنایع کارخانه ماشین سازی اراک است که توانمندی ویژه‌ای در ساخت پروژه‌های پالایشگاهی دارد.

آمادگی کامل ماشین سازی اراک برای ساخت پالایشگاه در عراق

صفری مدیرعامل کارخانه ماشین سازی اراک هم گفت: ماشین سازی به عنوان یکی از صنایع بزرگ کشورمان با سابقه طولانی در ساخت تجهیزات سنگین پالایشگاهی آمادگی کامل دارد پالایشگاه بیجی عراق را به طور کامل بازسازی کند.

صفری افزود: ما همچنین با تکیه بر توان فنی مهندسان این مجموعه آمادگی داریم علاوه بر مشارکت کامل در بازسازی دیگر پالایشگاه‌های عراق در صورت تقاضا پالایشگاه جدید هم در این کشور احداث کنیم.

عجله مسئولان عراقی برای عقد قرار داد با ماشین سازی اراک

عبدالقادر صعب صالح قائم مقام پالایشگاه بیحی عراق هم گفت: امکانات، تجهیزات و توان فنی کارخانه ماشین سازی را بسیار عالی مشاهده کردیم و به طور کامل مشخص است که این کارخانه می‌تواند به خوبی از پس بازسازی پالایشگاه‌های عراق بربیاید.

عبدالقادر صعب صالح افزود: با توجه به برنامه زمان بندی، بازسازی پالایشگاه بیجی عراق ما امیدوار هستیم هر چه زودتر قرادادمان با شرکت ماشین سازی نهایی شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.