سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز آموزشی شدن ۳ بیمارستان دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۳ بیمارستان دانشکده علوم پزشکی آبادان برای نخستین بار آموزشی شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛محمد نوری معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مجوز آموزشی شدن بیمارستان‌های شهید بهشتی و آیت‌‎الله طالقانی آبادان و ولیعصر (عج) خرمشهر صادر شد.

وی افزود: پیش از این برای انجام فرآیند‌های آموزشی و تامین هزینه‌ها با مشکل مواجه بودیم و بعد از پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات مرتفع شد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پس از دنبال شدن موضوع اعتباربخشی، بازدید‌هایی به منظور تایید شرایط آموزشی شدن بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر انجام شد و در نهایت با امضای لاریجانی از طرف وزیر بهداشت، بیمارستان‌های یادشده آموزشی شدند.

نوری با اشاره به این موضوع که تمامی مجوز‌های جدید به صورت موقت هستند، افزود: بعد از یکسال به منظور تمدید این شرایط، بیمارستان‌های ما ارزیابی خواهند شد.

وی با بیان این مهم که با آموزشی شدن بیمارستان‌ها، رشد، توسعه و گسترش با قوانین آموزشی ارتقا پیدا خواهند کرد، گفت: در شرایط جدید امکان ایجاد بخش‌های تازه و فضا‌های آموزشی هم فراهم خواهد بود.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این موضوع که آموزشی شدن بیمارستان‌های آبادان و خرمشهر گامی بلند در مسیر تبدیل شدن دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه است، افزود: در حال حاضر تنها دانشکده‌ای در کشور هستیم که ۳ بیمارستان آموزشی دارد.

انتهای پیام/د

آموزشی شدن ۳ بیمارستان دانشکده علوم پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.