سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غزه یک روز خونین را پشت سر گذاشت

المیادین: اتفاقات دیروز در غزه مایه رسوایی کسانی بود که به دنبال عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها هستند

شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی به بررسی درگیری‌های خونین روز گذشته در نوار غزه پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی نوشت راهپیمایی بزرگ بازگشت در نوار غزه برای تاکید بر نابودی همیشگی آنچه «معامله قرن» نامیده می شود و رسوا کردن کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، برگزار شد.

خبرنگار این شبکه در نوار غزه در گزارشی از درگیری های دیروز در این منطقه، با اشاره به اینکه غزه یک روز خونین را پشت سرگذاشت و عامل این خونریزی ها و جنایت ها نیز همان جنایتکار همیشگی است، افزود: در این جنایت، راهپیمایی میلیونی بازگشت و شرکت کنندگان در آن هدف قرار گرفتند. نظامیان رژیم اشغالگر، فلسطینیان را در مرزهای نوار غزه با انواع سلاح ها هدف قرار دادند که به شهید و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر منجر شد.

شرکت کنندگان در مقابل جنایات رژیم اشغالگر حماسه ای از خود به نمایش گذاشتند تا جایی که اشغالگران نتوانستند سیل شرکت کنندگان را که نزدیک مرزها آمده بودند، متوقف کنند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در سخنانی طعنه آمیز خطاب به حکومت های عربی، از آنها تشکر و قدردانی کرد و گفت: هیچ نیازی به شما نداریم، شما فقط بنشینید و تماشا کنید. ملت فلسطین خودش به پیروزی دست خواهد یافت و به دیگران هیچ نیازی ندارد.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به امارات و عربستان سعودی، ضمن تشکر طعنه آمیز از آنها، به موضوع عادی سازی روابط این دو کشور با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت به عادی سازی روابط با این رژیم ادامه دهید.

دیگر شهروند فلسطینی شرکت کننده در این راهپیمایی میلیونی گفت: جوانان فلسطینی دست خالی به این میدان آمده اند و جز خداوند بزرگ، هیچ پشت و پناه دیگری ندارند.

در ادامه گزارش آمده است: با وجود تدابیر شدیدی که نیروهای رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده بودند، جوانان فلسطینی توانستند از موانع مرزی عبور کنند که همین امر باعث سردرگمی نظامیان اشغالگر و حملات آنها به شهروندان و حتی حمله به برخی مواضع نیروهای مقاومت در غزه شد. اما این حملات و اقدامات سرکوبگرانه هیچ تاثیری بر تصمیم شرکت کنندگان برای ادامه راهپیمایی نداشت.

عمر شلح از سران سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین که در این راهپیمایی حضور داشت، گفت: این راهپیمایی میلیونی آنچه را معامله قرن نامیده می شود، برای همیشه نابود کرد. این راهپیمایی برای رسوا کردن آنهایی است که برای عادی سازی روابط سر و دست می شکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.