سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ جنتی خبر داد

موبایل و کیف قاپ حرفه‌ای فردیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس البرز از دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس البرز اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده شکایت به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت گوشی همراه از سوی یک راکب موتوسوار، موضوع در حال بررسی بود که شکایت‌های مشابه پرونده مذکور از جمله موبایل و کیف قاپی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت که در تحقیقات ابتدایی از مالباختگان، محرز شد که یک راکب موتورسوار در اقدامی غافلگیرانه به مالباختگان نزدیک شده و بدون آن که فرصت مقابله را به آن‌ها بدهد، گوشی همراه یا کیف دستی عابران را سرقت کرده و به سرعت متواری شده است.

وی گفت: ماموران با استفاده از تصاویر چهره نگاری و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سارق را شناسایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه نامبرده را تحت نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب هنگامی که وی قصد خروج از منزل را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ جنتی گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران، ابتدا منکر سرقت‌ها شد، اما در مواجهه با مالباختگان و شواهد موجود، لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۲۲ فقره سرقت کیف و تلفن همراه اعتراف کرد.

انتهای پیام/

دستگیری کیف قاپ حرفه‌ای با ۲۲ فقره سرقت در فردیس البرز

برچسب ها: اخبار جنایی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
میترا عیدیخواه
۰۱:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۷
کیف منو هم در بازار فردیس بردن تمام مدارکم توش بود خواهشمندم رسیدگی کنین تو رو بخدا حتما ی کاری کنین حساب کارت عابرم هم خالی کردن