سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 6 طرح بهداشتی و درمانی در گلپایگان

بهره برداری از 6 طرح بهداشتی و درمانی و جشن تکمیل زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی در گلپایگان با حضور عضو کمیسیون انرژی مجلس و مسؤولان استان اصفهان و این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان امروز در آیین افتتاح طرح‌های بهداشتی و درمانی اظهار کرد: از نیمه دوم سال 93  تا سال 97 تعداد  25 طرح در مدت 50 ماه اجرا شده است.

ناصر رستمی گفت: مساحت کل طرح‌های بهداشت و درمان 10 هزار متر مربع است که 6 هزار و 300 متر مربع در بخش بهداشت و 3 هزار و 600 متر مربع در بخش درمان بوده است.

وی با اشاره به این‌که امروز 6 طرح بهداشت و درمان در شهرستان به بهره‌برداری رسید، گفت: مرکز آموزش بهورزی و ضمن خدمت کارکنان شبکه بهداشت و درمان غرب استان با زیربنای 705 متر مربع و با صرف اعتبار 800 میلیون تومان انجام شد و از سوی اعتبار دولت  382 میلیون تومان صرف شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با اشاره به پایگاه سلامت «ابن سینا» واقع در خیابان آیت‌اله گلپایگانی اظهار داشت: زمین این طرح به مبلغ 495 میلیون تومان با کمک خیران خریداری و این طرح در زمینی به متراژ  505 متر مربع در سه طبقه با صرف اعتبار 600 میلیون تومان احداث شد.

رستمی تصریح کرد: سالن آموزش اندیشه شبکه بهداشت و درمان گلپایگان در مساحت 340 متر مربع با صرف اعتبار 650 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که از محل اعتبارات دولتی تاکنون 212 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به این‌که پست برق بیمارستان امام حسین (ع) با صرف اعتبار 200 میلیون تومان احداث شده است، گفت: پایگاه سلامت محله «فیلاخص» در متراژ 144 متر مربع با کمک خیران احداث شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان اظهار کرد: خانه بهداشت نیوان نار در زمینی به مساحت 144 متر مربع و  هزینه 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بخش آن‌آی‌سی‌یو (بخش مراقبت‌های ویژه کودکان) در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان در متراژ 373 متر مربع با کمک‌های خیر مرحوم علی اکبری در حال احداث است، تجهیز این بخش غرب استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رستمی با اشاره به احداث بخش جراحی زنان در بیمارستان امام حسین (ع)، در متراژ 700 متر مربع، اظهار کرد: شاخص‌ بهداشت و درمان گلپایگان  جلوگیری از مرگ مادران در هنگام زایمان و مرگ نوزادان است.

وی گفت: با تکمیل هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان که شامل سی‌سی‌یو و آزمایشگاه است کل بیمارستان تکمیل و بازسازی می‌شود، اکنون نیاز به پزشک متخصص جراحی، رادیولوژی، اطفال، قلب و پزشک متخصص برای بخش اورژانس داریم و پایگاه دوم اورژانس نیاز اساسی شهر گلپایگان است.

در ادامه معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان پیشرو شبکه‌های نظام سلامت استان است.

اصغر یوسفی با بیان این‌که از تمام شبکه‌های بهداشت و درمان استان برای اجرای طرح های بهداشتی و درمانی حمایت داریم، گفت: حرکت جهادی و همت والای مدیریت شبکه بهداشت و درمان گلپایگان سبب ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی خیرین در کمک به کار خیر شده است.

وی تصریح کرد: مهم نیت و اعتماد خیران است که با کمک‌های نقدی‌شان به بخش بهداشت و درمان گلپایگان کارهای به خوبی پیشرفت داشت.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این‌که اکنون با مدیریت جهادی، سرمایه اجتماعی در شهرستان شکل گرفته است، افزود: کمک هر چند ناچیز باشد، اما  مهم نیت انسان است که نقطه عطفی در کمک به تسریع انجام کارها است.

یوسفی گفت: امروز جشن اتمام زیرساخت‌های بهداشتی و شکرگزاری ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی عمومی است.

در پایان این مراسم از خیران بخش سلامت بهداشت و درمان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرحهای بهداشتی و درمانی در گلپایگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.