سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تکریم شخصیت عالم مرندی در زادگاهش

مراسم تکریم از شخصیت علمی و دینی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد فاضل مرندی در مرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم  نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی،در این مراسم با تاکید بر تکریم و تجلیل از مفاخر و علمای دینی در زمان حیاتشان گفت: حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد فاضل مرندی، بیش از ۶۰ سال از زندگانی خود را برای تبلیغ دین اسلام در داخل کشور و ۳۳ کشور جهان سپری کرده و تکریم از مقام این عالم مجاهد، به جا، شایسته و ستودنی است.

وی افزود: این عالم هم اکنون با پریایی مجالس و منابر متعدد در بیوت مراجع عظام تقلید شهر مقدس قم، بیانات اثرگذاری در حوزه دین ارائه می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه هم با بیان ویژگی‌های خاص حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی افزود: یکی از ویژگی‌های خاص این عالم، قلب سرشار از عشق الهی و انبیاء الهی است و این ویژگی در کمتر کسی وجود دارد.

 

حجت الاسلام نعمت زاده، دبیر اجرایی این مراسم و امام جمعه مرند هم گفت: تجلیل از مقام حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد فاضل مرندی، پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تجلیل از علمای دینی در زمان حیات آن‌ها و به منظور شناساندن ویژگی‌های این عالم به عموم مردم به خصوص قشر طلبه جوان و همچنین تکریم از شخصیت و مقام والای او برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد فاضل مرندی سال ۱۳۱۴ در یکی از روستاهای شهرستان مرند متولد شده و در طول زندگانی خود برای تبلیغ دین مبین اسلام علاوه بر داخل کشور، در بیش از ۳۳ کشور جهان هم حضور چشمگیری داشته است و هم اکنون در حوزه‌های علمیه قم به تدریس علوم دینی مشغول است.

 

انتهای پیام/

 تکریم شخصیت عالم مرندی در زادگاهش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.