سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار 200 میلیارد ریالی حمایت از کالای ایرانی به شهرکهای صنعتی کاشان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان از تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار برای شهرک ها و ناحیه های صنعتی شهرستان کاشان در سال جاری به منظور تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جواد بگی در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این میزان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با هدف ضرورت پشتیبانی از صنایع کوچک  علاوه بر تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایران اختصاص داده شد.

به گفته وی،این اعتبار برای تامین آب، گاز، برق، خدمات ارتباطی و توسعه زیرساخت های محوطه، گذرگاه ها و جاده های دسترسی به شهرک ها و ناحیه های صنعتی تخصیص داده شد تا واحدهای مستقر و صنعتگران بتوانند در فضایی مناسب تر در راستای تولید صادرات محور و رقابت پذیر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه  کاشان دارای 2 شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت یک هزار و 500 هکتار است افزود:

اعتبارها برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی راوند، امیرکبیر و ناحیه های صنعتی بزرک، قمصر، نیاسر و بهارستان هزینه می شود.

افزایش واگذاری قرارداد زمین به 600 قرارداد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان ، در ادامه واگذاری 445 قرارداد زمین به مساحت 207 هکتار به صاحبان صنایع در استان اصفهان سال گذشته را خاطرنشان کرد و گفت:   امید است  با تدبیر دولت دوازدهم این رقم امسال به 600 قرارداد و 300 هکتار زمین ارتقا یابد.

بگی، وجود  70 شهرک صنعتی دولتی و پنج شهرک صنعتی خصوصی به مساحت 12 هزار و 30 هکتار در اصفهان را یادآورشد و گفت:  این استان از نظر تعداد و اراضی مقام نخست کشور را دارد.

اشتغال 120 هزار نیروی کار در 5700 واحد شهرک های صنعتی

به گفته وی، 9 هزار و 160 واحد صنعتی ، در استان اصفهان فعالیت می کند که پنج هزار و 700 واحد آن در شهرک های صنعتی با 120 هزار نیروی کار مستقر هاست.

شایان ذکر است: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفری یکروزه به کاشان، از شهرک صنعتی راوند و چند واحد تولیدی صنعتی در کاشان بازدیدکردند.

شهرستان کاشان در 200 کیلومتری شمال استان اصفهان با  2 شهرک و چهار ناحیه صنعتی، فعالیت 500 واحد و اشتغالزایی  بیش از 15 هزار نفر  در شهرک های صنعتی آن واقع شده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.