سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات مسکن 85 میلیون تومانی به ایثارگران شهرهای بالای یک میلیون نفر

مدير كل تامين مسكن معاونت عمران و مسکن بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: در حال حاضر تسهیلات مسکن با کارمزد 4 درصدی به جامعه ایثارگری پرداخت می‌شود.

خداکرم کولیوند مدير كل تامين مسكن معاونت عمران و مسکن بنياد شهيد و امور ايثارگران گلزار شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس آخرین مصوبات قانون جامع، تسهیلاتی در بخش‌های مختلف از جمله مسکن به جانبازان و سایر ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرهای بالای یک میلیون نفر همچون شهر تهران ارائه می‌شود که در حال حاضر مبلغ تسهیلات مسکن در تهران 85 میلیون تومان است.

وی افزود: مبلغ اختصاص داده شده برای تسهیلات مسکن جامعه ایثارگری برای شهرهای زیر یک میلیون نفر، 70 میلیون تومان است.

مدير كل تامين مسكن معاونت عمران و مسکن بنياد شهيد و امور ايثارگران خاطرنشان کرد: در سایر شهرها نیز تسهیلات ویژه مسکن برای ایثارگران 60 میلیون تومان و در روستاها نیز 35 میلیون تومان است.

کولیوند در ادامه اضافه کرد: کارمزد تسهیلات مسکنی که در حال حاضر به جامعه ایثارگران پرداخت می‌شود، 4 درصد است و این مبلغ در اقساط 20 ساله باز پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: قانون جامع در بخش حوزه تسهیلات مسکن نواقصی دارد که ایرادات آن را به واحد حقوقی ارجاع داده‌ایم و در انتظار اصلاح نواقص فوق و اعلام چگونگی روند اعطای تسهیلات مسکن به جامعه ایثارگری هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.