سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس اورژانس کشور؛

کشور‌های در حال توسعه جولانگاه فعالیت‌های بیوتروریستی است

رئیس اورژانس کشوربا اشاره به اینکه کشور‌های در حال توسعه جولانگاه فعالیت‌های بیوتروریستی است، گفت: باید با انجام اقدامات لازم کشور را در مقابله با حوادث بیو تروریستی واکسینه کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کولیوند رئیس اورژانس کشور امروز ۲۴ اردیبهشت در همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک» که در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه کشور‌های در حال توسعه جولانگاه فعالیت‌های بیوتروریستی است گفت: انسان؛ هدف اصلی اقدامات بیو تروریستی دشمنان است.

وی افزود: در بحث تهدیدات زیستی ما با یک افعال جدید و در سطح وسیع به ویژه در محافل پزشکی روبرو هستیم.

وی با اشاره به سیاستگذاری‌های لازم برای مقابله با این تهدیدات افزود:سطوح امنیتی کشور با انجام اقدامات لازم در تهدیدات زیستی در حال واکسینه کردن کشور در مقابله با حوادث بیو تروریستی هستند.

رییس اورژانس کشور عنوان کرد: دشمن در حوادث بیو تروریستی با ورود مکمل‌های غذایی و لوازم آرایشی ارزان قیمت به کشور بخش وسیعی از مردم را آلوده می‌کند.

وی افزود: در سیاست‌های امدادی وزارت بهداشت اقدامات پیشگیری و درمان، روزآمد کردن برنامه‌های پیشگیری، کاهش مخاطرات بر اساس مباحث علمی و ... در دستور کار قرار دارد.

کولیوند گفت:قطعا تهدیدات دشمنان ما نمی‌توانند موثرواقع شود وبه اهداف خود برسند وبه همین دلیل قرارگاه‌های مختلف زیستی در کشور، استان‌ها ودانشگاه‌ها تشکیل شده است.

رییس اورژانس کشور درادامه گفت:امروز این قرارگاه در استان کردستان راه اندازی شده وامید است بتوانند به اهداف اصلی خود که مقاومت ومقاوم سازی همه در مقابل مسائل تهدید‌های زیستی است، دست یابند.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی قرارگاه پدافند غیر عامل گفت:باید با شناسایی چالش‌ها بر آن غلبه کنیم.

انتهای پیام/م

انسان؛ هدف اصلی اقدامات بیو تروریستی دشمنان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.