سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینی وند در جمع خبرنگاران:

شهریه مدارس غیردولتی تا اول خرداد اعلام می‌شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به جزئیات تعیین شهریه از اعلام این الگو تا اول خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم انتخابات نمایندگان فرهنگیان درهیئت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص روند ثبت نام در مدارس غیردولتی اظهار کرد: در روند ثبت نام مدارس دو مورد تخلف شامل اخذ شهریه اضافی داشتیم که این موارد را بررسی کرده و تذکر لازم را دادیم که مدارس باید مبلغ اضافی را بازگردانند؛ البته این دو مدرسه در شورای نظارت استان هم باید بررسی شود.

وی ادامه داد: همانطور که پیش از این گفته بودیم در مدارسی که تخلف شهریه گزارش و محرز شود، ناظر مقیم در این مدارس تا پایان ثبت نام مستقر خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی درباره تعیین الگوی شهریه با اشاره به اینکه در تعیین این الگو ۱۳ آیتم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به این آیتم‌ها شهریه مدارس متفاوت است و میزان شهریه بر مبنای قیمت تمام شده با توجه به ۱۳ آیتم موجود است.

زینی وند ادامه داد: در تعیین الگوی شهریه زمانی برای ورود اطلاعات موسسان، زمانی بررسی صحت و سقم اطلاعات، مرحله بعدی تائید شورای نظارت و مرحله نهایی پایش اطلاعات در سازمان مدارس غیردولتی است که کار نیمی از استان‌ها انجام شده است.

وی درباره اعلام زمان ابلاغ  شهریه گفت: بعد از اتمام چهار مرحله کار تعیین شهریه و مطرح شدن این الگو در شورای سیاستگذاری، ابلاغ الگو به مدارس تا اول خرداد ماه انجام می‌شود.

پیش ثبت نام مدارس غیردولتی غیرقانونی است

زینی وند درباره پیش ثبت نام مدارس غیردولتی بیان کرد: این کار در مدارس غیر قانونی نیست، اما باید شرط دریافت نکردن شهریه بیش از سال گذشته، پرداخت زمان چک بعد از ۳۱خرداد رعایت شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی درباره شرایط حضور دانس آموزان در مدارس غیردولتی با توجه به حذف آزمون اظهار کرد: براساس تصمیم شورای سیاستگذاری پذیرش دانش آموزان بر مبنای پرونده تحصیلی و تربیتی و مصاحبه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.