سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقایق عجیب و جالب درباره خانم‌ها که خودشان هم نمی‌دانند!

در این مطلب حقایق جالب و عجیبی درباره طبیعت زنها که توسط دانشمندان کشف شده است را می خوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظاهرا همه چیز را درباره‌ی خانمها می‌دانیم: در روز چند کلمه حرف می‌زنند، چرا اینهمه رنگ‌های متفاوت می‌بینند و در طول زندگی‌شان چقدر رژلب می‌خورند. اما دانشمندان مطالعات خود را کمی دقیق‌تر کردند و چیزهای جالب‌تر و عجیب‌تری در مورد طبیعت زنها کشف کردند.

زنها کاری را که باید انجام شود بهتر به خاطر می‌سپارند تا کاری را که انجام شده!

هر زنی این تجربه را دارد که همسرش فراموش کرده چیزی را بخرد یا زباله را بیرون ببرد. برای این واقعیت یک توجیه علمی وجود دارد. در سال 2015، تحقیقی انجام شد و در آن 100 زن و مرد شرکت داشتند. از این افراد با فواصلی ( از دو دقیقه تا یک روز) تست‌های حافظه گرفته شد. نتیجه این بود که زنها در به خاطر سپاری کارهای مربوط به آینده بهتر عمل کرده بودند در حالیکه کارهایی را که مردان قبلا انجام داده بودند فراموش کرده بودند! سرپرست این تحقیقات اینگونه توضیح می‌دهد که زنها کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و مجبورند اطلاعات زیادی را به خاطر بسپارند. این شیوه‌ای است که حافظه‌ی آنها تعلیم دیده و تمرین کرده است.


بیشتر بخوانید: خطری که در روز‌های سرد و مه‌آلود سلامت زنان را نشانه می‌گیرد!


زنها آهسته‌تر از مردها عاشق می‌شوند

فرقی نمی‌کند چه چیزی عامل عشق باشد؛ مغز، قلب و یا هورمون‌ها، به هر حال مردها خیلی سریع‌تر از زنها عاشق می‌شوند. تحقیقات نشان داده بیش از 25 درصد از مردها در قرارهای اول تا چهارم عاشق می‌شوند، در حالیکه فقط 15 درصد از خانمها چنین اتفاقی برای‌شان می‌افتد. بنابراین خیلی از خانمها اعتراف می‌کنند که حتی بعد از قرار ملاقات بیستم نیز نمی‌توانند دچار دلشوره‌های عاشقانه بشوند. بله آنها به زمان بیشتری برای عاشق شدن نیاز دارند. حالا که این را دانستید پس می‌توانید انتخابگر بودن و سماجت یک زن را تا حدودی درک کنید.

ویار دوران بارداری برای زنها خوب است

محققان کانادایی از دانشگاه تورنتو دریافته‌اند ویار در دوران بارداری موجب رشد سالم جنین می‌شود. تهوع‌ها و سر دردهای بارداری هر دو نتیجه‌ی مکانیسم دفاعی هستند که از جنین در برابر سموم مضر محافظت می‌کنند. بنابراین علائم ناخوشایند بارداری در واقع برای سلامت مادر مفیدند.

زنانی که بیشتر ویار بارداری دارند معمولا بچه‌های سالم‌تری به دنیا می‌آورند و احتمال اینکه سقط جنین کنند خیلی کمتر است. اما علائمی چون هایپرمسیس گراویداروم (تهوع بیش از حد) و دردهای شدید شکمی، نشانه‌های سالمی نیستند. در چنین مواردی باید فورا به پزشک‌تان مراجعه کنید.

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

حقایقی در مورد خانم‌ها که خودشان هم نمی‌دانند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
عجب
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
جالب بود ممنون
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگه هدف تبلیغ بچه نیاوردن نبود عکس مطلب مادر باردار نبود
مثلا تصویر زن و مرد بود
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
اصلا معلوم نبود دارین تلاش میکنین برای کاهش نسل بنده خودم ای کیو بسیار بالا دارم و رتبه المپیاد ریاضی،سه فرزند هم دارم باز هم اگه خدا بخواد میارم این اسمش ای کیو نیست،راحت طلبیه،همه اینو میفهمن بدون بچه زندگی راحتتره و بیشتر خوش میگذره اما از خودگذشتگی میکنن که میارن،و فقط خود نگر و اوما نیست نیستن،بلکه مصلحت،ایمان،دین و منافع ملی رو هم در نظر میگیرن ای کیو اونی نداره که اینو درک نمیکنه
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
و اضافه كنيد ذهن زن ها ميكرو و ذهن مردان ماكرو است بنابراين زن ها حافظه برتر و در مقابل مردان از ذهن تحليلي برتر برخوردارند .
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنانی‌که‌باهوشترن‌..فرزند‌بیشتری‌دارن....روزقیامت‌میفهمی‌اینو‌که‌دیگه‌دیر‌شده
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
زنانی‌که‌باهوشترن‌..فرزند‌بیشتری‌دارن....روزقیامت‌میفهمی‌اینو‌که‌دیگه‌دیر‌شده