سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه در ايران افتتاح شد

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: با افتتاح کارخانه تولید کیسه خون در ایران، ظرفیت تولید روزانه ۱۸ میلیون کیسه خون مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر پور فتح اله رئيس سازمان انتقال خون ایران در حاشیه مراسم افتتاح بزرگ ترین کارخانه کیسه خون خاورمیانه در منطقه اقتصادى پيام كرج با بيان اينکه در گذشته ما وارد کننده مستقیم کیسه های خون بوديم، گفت: اكنون با راه اندازی اين كارخانه افزون بر تامين نیاز داخلی امكان صادرات كيسه‌هاى خون به كشورهاى منطقه نيز فراهم شده است.

وی ادامه داد: نيمى از سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این كارخانه را سرمایه گذاران خارجی تامین كرده اند.

پورفتح اله با بيان اينكه این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۱۸ میلیون کیسه خون در سه شیفت را دارد، عنوان كرد: اكنون روزانه ۱۰ میلیون کیسه خون در این کارخانه تولید می شود.

رئيس سازمان انتقال خون تصريح کرد: با راه اندازی کارخانه‌ توليد كيسه خون در مرحله اول برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده و ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر در این کارخانه وجود دارد.

پورفتح الله عنوان كرد: اين كارخانه اكنون بر اساس نیازهای داخل کشور کیسه خون تولید می‌کند ولی برنامه ريزى هاى دقيقى براى صادرات محصول به کشورهای منطقه انجام شده است.

ارزآوری و توسعه اقتصادی در گروی بازاریابی مطلوب

وی ادامه داد: بازاریابی یکی از پیچیده ترین دانش‌ها در دنیا محسوب مى شود و امکان ارزآوری و توسعه اقتصادی کشور را ايجاد می‌کند.

رئيس سازمان انتقال خون يادآور شد: با صادرات کیسه‌های خون به کشورهای همسايه می‌توان سالانه ارزآوری خوبى داشته باشيم و در مسیر تقویت اقتصاد كشور و استان نیز به درستی گام برداريم.
انتهاى پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.