سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر اسبق ایران در لبنان در کنفرانس افق نو با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین؛

تئوری شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی فرو ریخته است/رژیم جعلی اسرائیل رو به زوال است

سفیر اسبق ایران در لبنان گفت: تئوری شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی بوسیله حزب‌الله شکست خورده است، در سال ۲۰۰۶ برای اولین بار اسرائیل غاصب احساس کرد که می‌تواند دچار فروپاشی شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد دستمالچیان در کنفرانس بین المللی افق نو با محوریت قدس پایتخت همیشگی فلسطین گفت : رژیم صهیونیستی از زمانی که شکست‌پذیری خود را دید، تلاش کرد تا جنگ‌های نیابتی را توسط داعشی‌ها به راه بیندازد. می‌خواستند با به راه انداختن جنگ، منطقه را تجزیه کنند.

وی تصریح کرد: عربستان اگر می‌توانست اقدام موثری انجام دهد این کار را در یمن انجام می‌داد، اما می‌بینیم که جرات برداشتن یک گام زمینی در یمن ندارد.

سفیر اسبق ایران در لبنان گفت: ️دو محور در حال مبارزه برای تعیین آینده خاورمیانه بلکه دنیا هستند که محور شرارت را مثلث آمریکا، اسرائیل و سعودی و محور مقاومت را حزب‌الله و ایران نمایندگی می‌کنند.

دستمالچیان افزود: در سال‌های دور رژیم صهیونیستی حرکات تجاوزطلبانه زیادی را در بیروت انجام می‌داد که از آن جمله می‌توان به قصابی صبرا و شتیلا اشاره کرد.

وی گفت: همزمان با پیروزی انقلاب ایران هسته‌های مقاومت در بیروت شکل گرفت و در اولین مرحله رزم، این رژیم از بیروت اخراج و به جنوب لبنان رانده شد.

انتهای پیام//ا.س
 

کنفرانس بین المللی افق نودر مشهد

برچسب ها: اسرائیل ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.