سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: ثبت نام پنجمین آزمون مشترک استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان در خراسان شمالی هم اجرا می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ پور عیسی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود : این آزمون برای جذب ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی کشور شامل وزارت آموزش و پرورش ، سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان شیلات کشور ، وزارت راه و شهرسازی ، سازمان حفاظت محیط زیست ،  وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان بیمه سلامت ، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.
ثبت نام برای شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.
وی اظهار کرد : داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز رشته‌ها و مقاطع تحصیلی و... شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاه‌های یاد شده ، به دفترچه راهنمای ثبت نام در پایگاه سازمان سنجش مراجعه کنند.
وی با بیان این که از مجموع مجوز‌های صادر شده برای استخدام در کشور، ۲۳۰ سهمیه تاکنون برای خراسان شمالی قطعی شده است ، گفت : برای تامین اعتبار آن هم هماهنگی‌های لازم با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است.
پور عیسی افزود : این آزمون استخدامی ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود و توضیحات لازم درباره تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنما اعلام شده است.
انتهای پیام/ ب

جذب ۲۳۰ نفر از طریق آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در خراسان شمالی

برچسب ها: آزمون ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.