سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲ هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی/ آزمون ۱۲ مرداد برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: بیش از ۲ هزار داوطلب تاکنون در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۷ ثبت نام کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در رشته‌های تحصیلی با آزمون و بی آزمون از دیروز یکشنبه 23 اردیبهشت‌  آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه 29 اردیبهشت سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 97 ضرورت دارد با مراجعه به سایت سازمان سنجش‌ نسبت به ثبت نام خود در رشته‌های با آزمون یا صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور عنوان کرد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری، 65 کد رشته امتحا‌نی مدنظر‌ قرار گرفته است که از این تعداد 16 کد رشته با آزمون و بقیه بر اساس سوابق تحصیلی است.

توکلی گفت: تا ساعت 9 صبح امروز تعداد 2 هزار و 100 داوطلب نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی کلیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 97 اقدام کرده‌اند، این آزمون در روز جمعه 12 مرداد ماه 97 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.