سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۴ طرح عمرانی در الموت غربی

۴ پروژه عمرانی با ۸۳۰ میلیون تومان هزینه در الموت غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جایگاه جمع آوری و دفن بهداشتی پسماند بخش الموت غربی از جمله طرح‌هایی بود که با ۱۵۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

این سایت در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع ساخته شده است و با داشتن دو خودروی مکانیزه جمع اوری زباله روزانه ظرفیت نگهداری، تفکیک و دفن بهداشتی دو نیم تن زباله شهر‌ها و روستا‌های الموت غربی را دارد.

در اجرای این طرح ۷۰۰ سطل زباله در ۸۳ روستای منطقه نصب شده و قرار است هر ماه زباله‌های جمع آوری شده در این سایت به سایت بزرگ ۱۰۰ هکتاری محمد آباد قزوین منتقل شود.

در حال حاضر در ۸۳ روستای بخش الموت غربی روزانه حدود دو نیم تا ۳ تن زباله تولید می‌شود و این سایت برای ۱۵ سال طراحی و اجرا شده است.

با موافقت مدیرکل دفتر روستایی استانداری مقرر شد هزینه ساخت دو سایت جمع آوری زباله در دهستان‌های رجایی دشت و دستجرد تامین شود.

اقامت گاه بوم گردی روستای پرچکوه با چهار واحد دیگر طرحی بود که با ۲۵۰ میلیون تومان هزینه برای رونق گردشگری منطقه افتتاح شد.

همچنین آسفالت معابر روستای شهرستان سفلی به حجم ۷ هزار مترمربع با ۲۸۰ میلیون تومان هزینه از دیگر طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

پل روستای هریف با دهانه شش متری هم از دیگر طرح‌هایی بود که با ۱۵۰ میلیون تومان هزینه برای استفاده اهالی ساکن در روستا‌های مسیر، افتتاح شد.

انتهای پیام/

بهره برداری از ۸۳۰ میلیون تومان پروژه در الموت غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.