سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

  بازار سنتی یک ظرفیت مناسب برای رونق اقتصادی شهر است

استاندار کرمانشاه گفت: آغاز به کار نمایشگاه دایمی صنایع دستی کرمانشاه در مجموعه پارک شاهد، یک اتفاق بسیار خوب است. 

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه در بازدید کاری یک روزه از نمایشگاه دایمی صنایع دستی کرمانشاه در پارک شاهد، بازار سنتی کرمانشاه، حمام حاج شهباز خان، مدرسه طبیعت و بوم گردی کیکم  گفت: این نمایشگاه یک مجموعه زیبا و دیدنی است که شهروندان کرمانشاهی می توانند از آن بازدید کنند.
 
 وی افزود: ادارات و مجموعه های اداری به منظور حمایت از کالای ایرانی، خریدهای مورد نیاز خود را از صنایع دستی استان تهیه کنند.
 
استاندار کرمانشاه گفت:  بازار سنتی کرمانشاه یک پتانسیل بسیار خوب برای شهر است. بخشی از این بازار در حال بازسازی است که موجب ایجاد یک ارزش افزوده بسیار خوب برای کسبه بازار می شود‌.
 
وی گفت:  روند بازسازی بازار برای شتاب بیشتر نیازمند مشارکت خود مردم است زیرا تنها با اتکا به اعتبارات دولتی نمی توان اتفاق خاصی را رقم زد.
 
استاندار کرمانشاه گفت:  مرمت و بازسازی حمام تاریخی و زیبای حاج شهبازخان یک اتفاق بسیار خوب در حوزه گردشگری است.
 
بازوند ادامه داد: در چند کیلومتری شهر کرمانشاه یک مجموعه ی زیبای بوم گردی توسط یکی از علاقه مندان این حوزه راه اندازی شده است. با توجه به نزدیکی مسافت، شهروندان کرمانشاهی می توانند از امکانات مناسب و سنتی این مجموعه اقامتی و خدماتی بهره مند شوند.
 
 انتهای پیام/ز

 

مرمت و بازسازی حمام تاریخی حاج شهبازخان یک اتفاق بسیار خوب در حوزه گردشگری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.