سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد قاطع دستگاه قضا با برهم زنندگان نظم اقتصادی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: اصنافی که به بهانه افزایش نرخ ارز به مردم خدمات ارائه ندهند ، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: کوتاهی در ارائه خدمات به مردم زمینه ساز اخلال در نظام اقتصادی کشور، مخل امنیت روانی شهروندان و موجب بروز برخی جرائم در سطوح مختلف جامعه می‌شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی کشور دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف باید نقش پررنگ تری در اقدامات نظارتی خود داشته باشند و دستگاه قضایی استان نیز در همین زمینه اقدامات قانونی خود را اعمال خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طی مکاتباتی که با استاندار قزوین و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان انجام شده است قویاً تاکید شده که در جلسات ستاد تنظیم بازار به همه اتحادیه‌ها، اصناف، مراکز تولیدی و صنفی متذکر شوند تا ضمن پرهیز از چنین اقداماتی، از هرگونه توقف خدمات، ارایه کالا و یا افزایش قیمت غیر قانونی به بهانه‌های واهی همچون برجام و نظایرآن خودداری کنند و الا عواقب سوء آن متوجه شخص متخلف و مقامات مسئول خواهد بود.

انتهای پیام/

با اصناف متخلف برخورد  می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.