سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پُررنگ سیاسیون در مراسم بدرقه تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حضور پر رنگ سیاسیون و ورزشی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

شاگردان کی روش در گروه سختی در جام جهانی حضور دارند و به همین دلیل، بیشتر کارشناسان شانس صعود تیم کشورمان را پایین‌تر از ۳ تیم دیگر می‌دانند، اما یوز‌های جوان، در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را گرفتند و باید دید در روسیه چه نتایجی بدست خواهد آورد.

بر همین اساس، قرار است، تیم ملی ایران در ۲۹ اردیبهشت در تهران به مصاف ازبکستان برود و سپس در ۳۰ اردیبهشت مراسم بدرقه این تیم برای حضور در جام جهانی در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این مراسم ۷۰۰ مهمان دارد که ۳۰۰ عضو ورزشی، ۳۰۰ عضو فرهنگی و ۱۰۰ نفر از سیاسیون به همراه اصحاب رسانه و اعضای تیم ملی، مهمانان مراسم جشن بدرقه خواهند بود.

همچنین رونمایی از سرود تیم ملی توسط سالار عقیلی، نمایش فرش‌های ساخت ایران در جام جهانی، نمایشگاه عکس جام جهانی، نمایش بزرگترین سوت داوری و تابلو نقاشی روی تار عنکبوت، برنامه‌های اصلی فدراسیون در مراسم بدرقه است.

این مراسم، یکشنبه هفته آینده ۳۰ اردیبهشت در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

غلامحسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/

حضور پرتعداد افراد سیاسی در مراسم بدرقه تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.