سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوراللهی: هدف پرسپولیس صعود از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هدف پرسپولیس در بازی با الجزیره شکست دادن این تیم و صعود از مرحله یک هشتم نهایی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و الجزیره بیان کرد: بازی سختی رو پیش داریم. هدفمان صعود از این مرحله است و  تمرینات خوبی انجام داده ایم. امیدوارم برنامه های کادرفنی را در زمین به خوبی پیاده کنیم و هواداران هم با حضور پرشورشان از پرسپولیس حمایت کنند.

او درباره احتمال محرومیت هواداران ایرانی به دلیل پرتاب ترقه درون زمین گفت: پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن هواداران فهیمی دارند که باید تنها تیم محبوشان را تشویق کنند. امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا دل هواداران را شاد کنیم و آنها بدون هیچ حاشیه ای از پرسپولیس حمایت کنند.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره انتظاراتی که از او به دلیل غیبت کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه در بازی با الجزیره وجود دارد، گفت: این فصل شرایط سختی داشتم. دوران سربازی سخت بود اما به هر حال گذشت. امیدوارم با انجام دادن دستورهای برانکو جای خالی کمال و محسن را مقابل الجزیره پر کنم.  جنگیدن برای هواداران افتخار ما است و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به بهترین شکل برای تیمم به میدان بروم.

انتهای پیام/

اظهارات احمد نوراللهی در نشست خبری دیدار پرسپولیس و الجزیره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.