سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۶ فقره سرقت در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۶ فقره سرقت و دستگیری ۵ سارق در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح ،فرمانده انتظامی استان همدان افزود:به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو در استان و ربودن قطعات و لوازم خودرو توسط سارق یا سارقان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و تلاش های شبانه روزی، تعداد ۲ نفر در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی هر ۲ نفر طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به ۱۶ فقره سرقت قطعات داخل خودور اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در ماموریت دیگری، به دنبال وقوع سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهر ملایر، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی مستمر، ۳ نفر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

کامرانی خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم، در بازجویی ها و تحقیقات فنی و تخصصی به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهر ملایر اعتراف و خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: ۵ نفر متهم، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۲۰ کیلو گرم مواد مخدر، در عملیات مشترک با فارس خبر داد وگفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد باند مورد نظر اقدام به انتقال مواد مخدر از استان فارس به استان های مرکزی کشور می کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد، این باند قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از شیراز به تهران را دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: به منظور جلوگیری از انتقال محموله که در یک خودرو سواری جاسازی شده بود، در تعامل اطلاعاتی و عملیات هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز، خودرو توقیف شد.

وی اظهار داشت: پس از بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، مقدار صدکیلوگرم حشیش و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ج

26 فقره سرقت در استان همدان کشف شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.