سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد بیش از 123 هزار شغل جدید در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی از ایجاد 123 هزار و 900 شغل جدید در طی سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در سی و ششمین جلسه هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت : اهتمام تمامی دست اندر کاران دولت با همراهی بخش خصوصی، توسعه اقتصاد کشور و رونق تولید و اشتغال است. 

علیرضا رشیدیان افزود: سال گذشته علی رغم تمامی تنگناها و حوادث طبیعی و غیر مترقبه که در استان حادث شد؛ به مدد همراهی موثر دولت و بخش خصوصی به نتایج مطلوبی دست یافتیم. 

رشیدیان با بیان این که در راستای ارتقاء کیفیت تولید قدم های موثری برداشته شده است؛ ادامه داد: از جمله می توان به ایجاد 123 هزار و 900 شغل جدید، افزایش تولید در بخش های مختلف، رونق صادرات و ترانزیت اشاره کرد. 

وی با تاکید بر این که ما به بخش خصوصی اعتماد کامل داریم؛ گفت: وظیفه ما، زمینه و ظرفیت سازی  برای حضور موثر و توانمند بخش خصوصی در عرصه اقتصاد است.

استاندار خراسان رضوی به شرایط جدید پیش رو و خروج آمریکا از برجام اشاره و افزود : به طور حتم، این تصمیم در تعاملات بین المللی ایران و اقتصاد کشور تاثیر دارد. 

رشیدیان گفت: در چنین موقعیتی، برای اداره امور نیاز به عقلانیت، تدبیر و آرامش داریم که از این ره آورد به تصمیمی برسیم که به نفع مردم و کشور است. 

وی افزود: برای حضور موثر در بازارهای پر رقابت بین المللی باید قیمت تمام شده کالاهای داخلی کاهش یافته و تسهیلات ارزان قیمت در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم. 

استاندار خراسان رضوی کاهش مالیات و عوارض، ارتقا بازدهی تولید، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و شبکه سازی از تولید تا عرضه را از دیگر راهکارهایی دانست که به رونق تولید  منجر خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ف

 

اداره امور نیازمند عقلانیت، تدبیر و آرامش است

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.