سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال نشستن اسکوچیچ روی نیمکت سپاهان

مسئولان باشگاه سپاهان، این روز ها سخت به دنبال پیدا کردن سرمربی جدید برای تیم فوتبال خود هستندواز گوشه کنار شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق خانه به خانه در راس نیمکت سپاهان شنیده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سپاهان در لیگ هفدهم، با هدایت زلاتکو کرانچار، نتایج ضعیفی گرفت و در آستانه سقوط به لیگ دسته یک قرار داشت، مسئولان این باشگاه برای فرار از این فاجعه برزگ، این مربی کروات را برکنار کردند و برای نجات تیم سکان هدایت سپاهان را به یک مربی بومی، به نام منصور ابراهیم زاده سپردند، اما با حضور ابراهیم زاده هم نتایج اسف بار سپاهان ادامه داشت، ولی تیم به دسته پایین تر سقوط نکرد.

اما حالا برای لیگ هجدهم مسئولان سپاهان، به دنبال بستن تیمی قدرتمند هستند، و بعد از انتخاب مسعود تابش به عنوان مدیرعامل باشگاه، در پی انتخاب سرمربی جدید هستند.

این روز ها اسم های زیادی مثل؛ امیر قلعه نویی، علی دایی و دراگان اسکوچیچ برای هدایت سپاهان شنیده می شود.

امیر قلعه نویی با ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران، نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال شده و در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.
علی دایی هم با سایپا در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت، و بعید به نظر می رسد این دو مربی صاحب نام، تیم های خود را رها کرده و به سپاهانی بیایند که در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد.

اما در این میان، نام یک‌ مربی خوش فکر دیگر که شانس هدایت سپاهان را دارد، به گوش می رسد.
دراگان اسکوچیچ  فصل گذشته هدایت خونه به خونه بابل را در دست داشت، با این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت اما بخاطر تفاضل گل نتوانست به این مهم دست یابد، و به فینال جام حذفی صعود کرد و آنجا هم مغلوب استقلال تهران شد

حالا امروز اسکوچیج از سِمت خود در تیم خونه به خونه کناره گیری کرده تا شاید در فصل جدید، روی نیمکت پر افتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال بنشیند.

 

انتهای پیام/ س

 

انتخاب سرمربی جدید سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.