سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوچ اجباری از معضلات بزرگ اجتماعی در استان ایلام

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: کوچ اجباری یکی از معضلات بزرگ اجتماعی در استان ایلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام اعلام کرد: شورای حل اختلاف به صورت خود جوش در بین مردم ورود پیدا می کند و قبل از اینکه حادثه ای اتفاق بیفتد اقدامات پیشگیرانه ای را با هماهنگی نیروی انتظامی انجام می دهد.

وی گفت: هدف از ایجاد این شورا وحدت و همدلی بین مردم و حل اختلافات و مناقشاتی که بین مردم اتفاق می افتد با استفاده از توان و ظرفیت بزرگان است.

کاظمی اضافه کرد: شورای معتمد به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کمک می کند تا چالش های اجتماعی را قبل از اینکه تبدیل به حوادث اجتماعی و امنیتی بشوند، حل و فصل کرد.

وی گفت: کوچ اجباری یکی از معضلات استان ایلام است که متاسفانه در شهرستان دهلران این امر بیشتر اتفاق می افتد.

کاظمی افزود: این عمل نه دستگاه قضا و نیروی انتظامی توصیه نمی کنند و ما مخالف کوچ مردم هستیم، اگر مردم هم این کار را انجان ندهند ما خود را مکلف به امنیت مردم را تامین کنیم و انتظار داریم بزرگان و معتمدین در این موارد وارد عمل شوند و اجازه ندهند کوچ اجباری اتفاق بیفتد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی عنوان کرد: اگر درگیری و یا اتفاقی بین دونفر اتفاق می افتد نباید به بستگان و اطرافیان آنها به چشم مجرم نگاه کرد که مجبور به کوچ اجباری بشوند و اینجاست که نقش بزرگان و معتمدین می تواند مشکلات را حل کند.

کاظمی گفت: انتظار است مردم بزرگان و معتمدان در کنار نیروی انتظامی در خصوص این موضوع هماهنگ باشند تا امنیت پایداری برقرار شود.

انتهای پیام/اس

کوچ اجباری معضل بزرگ اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.