عضو اتاق فکر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به حمایت از اقتصاد مقاومتی گفت: با روندی که بوجود آمده و به کمک این نمایشگاه قرار است از اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم و جوانانمان را برای پیشی گرفتن در کسب و کار زندگی و کارآفرینی تشویق کنیم.
وی ادامه داد: اکوسیستم استارتآپها هر روز تقویت میشوند در این راستا شرکتهای دانشبنیان نوپا باید با اجزای مختلف یک تیم آشنا شوند تا بتوانند فرصتهای منطقه و بازار تجاری را فعال کنند.
غیابی در رابطه با زیرساخت شرکتها در نمایشگاه اینوتکس بیان کرد: در این نمایشگاه زیرساختهای مناسبی برای شرکتها در نظر گرفته شده است که این زیرساختها شامل مرکز مالکیت معنوی، فرابورس و ارائه دهندگان اپراتورها میشود.
عضو اتاق فکر نمایشگاه اینوتکس با اشاره به اینکه در رویداد اینوتکس استارتآپها با نهادهای مختلف آشنا میشوند، اظهار کرد: نهادهایی که با استارتآپها سرکار دارند در رویداد اینوتکس برای افزایش همافزایی و شناخت فرصتهای مناسب این استارتآپها با یکدیگر آشنا میشوند.
وی در خصوص قسمتهای مختلف نمایشگاه اینوتکس بیان کرد: در این نمایشگاه بخشی به عنوان استیج در نظر گرفته شده است که این بخش مجازی با هدف ترویج فرهنگسازی و نوآوری بسیاری از فناوران بخش خصوصی طراحی شده است.
غیابی با بیان اینکه در این نمایشگاه سخنرانیهای تخصصی وجود دارد، گفت: در این نمایشگاه سخنرانان دغدغههایی که امروز استارتآپها با آن دست و پنجه نرم میکنند را در پنل های تخصصی برای شرکتها تشریح میکند.
همچنین در ادامه این نشست علی هزاوه رئیس مرکز شتابدهی و نوآوری گفت: استارتآپهای نوآوری از سال گذشته در رویداد اینوتکس شرکت میکنند و این نمایشگاه فرصت مناسب برای انها است تا محصولات خود را به نمایش بگذارند.
عضو اتاق فکر نمایشگاه اینوتکس با بیان اینکه شرکتهای نوپا و پارکهای علم و فناوری در این نمایشگاه حضور دارند گفت: علاوه بر شتابدهنده و شرکتها سرمایهگذاران در دو بخش سرمایهگذاران خطرپذیر و سرمایهگذاران کسب و کار اولیه در این نمایشگاه حضور دارند.
هزاوه یادآور شد: در بخشی از این نمایشگاه برای کارآفرینی است و ایدههای برتر در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/