سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۶ درصدی کشفیات کالا‌های قاچاق در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از افزایش ۳۶ درصدی کشفیات کالا‌های قاچاق در استان طی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با مدیرکل جمع آوری وفروش اموال تملیکی استان و دبیرکمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان کرمان، گفت:در مجموع ارزش ریالی کالا‌های قاچاق مکشوفه در استان کرمان طی یک سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیازمند یک عزم ملی است، عنوان کرد:قضات دادگستری استان کرمان با صدور آراء قاطع و برخورد جدی با قاچاقچیان نقش موثری در مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ضربه به باند‌های کلان قاچاق کالا در دستور کار قرار دارد، گفت:انهدام باند قاچاق گوشی تلفن همراه با بیش ۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال، انهدام چندین محموله سنگین قاچاق پوشاک و شناسایی چندین محموله بزرگ قاچاق دام از جمله اقدامات اداره کل اطلاعات استان کرمان طی دو سال گذشته می‌باشد.

دبیرکمیسیون برنامه ریزی هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالا وارز استان کرمان گفت:ازابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش ۱۳۵ درصدی کشفیات کالای قاچاق در سطح استان کرمان می‌باشیم.

ابراهیم شهریاری در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کرمان بر امر مبارزه جدی وبی امان با پدیده شوم کالای قاچاق و ارز تاکید کرد و افزود:عزم مسئولان قضائی واجرایی استان در برخورد با قاچاق کالادر سال ۹۷ جدی است

وی ضمن هشدار جدی به عرضه کنندگان کالای قاچاق، اظهار داشت:در سال گذشته در حوزه تجهیزات پزشکی ۴۳ درصد و در حوزه قاچاق سوخت با افزایش ۳۳ درصدی کشفیات قاچاق مواجه بوده ایم.

شهریاری اعلام کرد:در رابطه با کالا‌های قاچاق آرایشی و بهداشتی ۴۵ درصد و همچنین در رابطه با برنج قاچاق با کاهش ۹۲ درصدی مواجه بوده ایم

در این جلسه مسائل ومشکلات پیش روی ستاد مبازه با کلای قاچاق استان مورد بررسی قرار گرفت و رئیس کل دادگستری استان کرمان بر ضرورت تشکیل جلسات بیشتر با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری در جهت حل موانع تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

ضربه به باند‌های کلان قاچاق کالا در دستور کار قرار دارد

برچسب ها: قاچاق ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.