سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست بررسی نقض حقوق بشر و ادعای دموکراسی آمریکایی

با حضور دو نفر از میهمانان خارجی کنفرانس بین المللی افق نو نشست بررسی نقض حقوق بشر و ادعای دموکراسی آمریکایی در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،علی اکبر محمد نماینده جنبش امت اسلام در امور بین الملل: در این نشست گفت: امروزه اسلام در ایالات متحده آمریکا در حال رشد و توسعه است و بسیاری از سیاهپوستان این منطقه در تلاشند به رهبران آمریکا نشان دهند که اسلام چیزی جز صلح نیست.

وی افزود: رهبران آمریکایی متوجه شدند که اگر می‌خواهند بر مسمانان حکومت کنند باید بین آن‌ها تفرقه بیاندازند.

 نماینده جنبش امت اسلام در امور بین الملل گفت: ترامپ علناً اعلام کرده است که مسمانان را دوست ندارد و ورود مسلمانان هفت کشور جهان را به آمریکا منع کرد.

علی اکبر محمد افزود: هیچ آدم عاقلی اصل مذاکره را نفی نمی‌کند و همه آن را پاره نمی‌کند و اگر از قسمتی از آن خوشش نمی‌آید درباره همان قسمت مذاکره می‌کند.
 
در این کنفرانس که در حال برگزاری است، غلاوه بر علی اکبر محمد رشید بن عیسی (استاد دانشگاه سوربن فرانسه) به ارائه دیدگاه‌های خود می‌پردازد.
رشید بن عیسی استاد دانشگاه سوربن فرانسه هم در ادامه این نشست گفت: امروز کرامت را فقط در سه نقطه ایران، حزب الله لبنان و یمن.می‌بینیم.

وی افزود:حقوق بشر ادعایی امروز منهای مسلمانان است، در وسط اروپا، سیصد و پنجاه هزار مسلمان در بوسنی کشته شدند.

استاد دانشگاه سوربن فرانسه  گفت: من زمانی که کارمند یونسکو بودم، به مسئولان این نهاد انتقاد کردم که شما در قبال منع تحصیل دختران محجبه در فرانسه ساکت هستید.

انتهای پیام//ا.س
 


برچسب ها: ترامپ ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.