سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه تیم فوتسال بانوان برای المپیک آرژانتین استفاده نخواهد شد

تیم ملی بانوان کشورمان با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا توانست جواز حضور در المپیک آرژانتین را کسب کند، اما تیم ملی المپیک مردان به این مسابقات خواهد رفت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان توانست جواز حضور در  جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ آرژانتین را کسب کند، اما از سویی دیگر تیم ملی المپیک مردان کشورمان از مدت‌ها قبل به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده و راهی این مسابقات  می شود.

طبق قانون مسابقات از هر کشور تنها یک تیم به این مسابقات خواهد رفت و تیم ملی المپیک مردان کشورمان به عنوان نماینده ایران انتخاب شده و تمام مراحل اداری برای سفر این تیم به آرژانتین در سال ۲۰۲۰ انجام شده است.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره این انتخاب گفت:به هیچ وجه کمیته فوتسال کشورمان در این موضوع دخالتی نداشته است و کنفدراسیون‌های فوتبال و فوتسال هر قاره بر این موضوع تاثیر داشته و تیم‌های حاضر در المپیک را انتخاب کرده اند. آسیا نیز تیم‌های عراق و ایران را در گروه مردان به عنوان نماینده انتخاب کرده است و این تیم به مسابقات اعزام خواهد شد.

ترابیان در ادامه افزود:تنها آرژانتین می‌تواند به صورت آزادانه در این مسابقات حضور یابد تا ۱۰ تیم شرکت کننده هر گروه تکمیل شود، زیرا این کشور میزبان مسابقات بوده و این اجازه را دارد.

از سویی دیگر، شاهد هستیم که تیم برزیل در هر 2 گروه حاضر شده، اما تیم ملی بانوان کشورمان با قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا جایش را به تیم ویتنام رده سومی داده است.

انتهای پیام/

تیم ملی المپیک مردان به آرژانتین می‌رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.