سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقی: عمرم را در تیم «ساندسوال» هدر دادم/ مسئولان باشگاه به من دروغ گفتند

گلر سابق تیم ملی گفت: بدون شک حضورم در باشگاه «ساندسوال» باعث شد تا آینده فوتبالی ام به هدر برود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا حقیقی بعد از جدایی‌اش از باشگاه «ساندسوال» در گفت‌و‌گو با سایت «اس تا وی اسپورت» سوئد گفت: با وجودی که تمام مردم سوئد نسبت به رفتارم آشنا هستند و من را می شناسند اما همیشه سرمربی تیم به من دروغ می‌گفت. هنگامی که به این تیم آمدم دچار آسیب دیدگی بودم و سه بازی نخست را به این دلیل از دست دادم. اما پس از رفع مصدومیت با تمام توانم بازی کردم.

او ادامه داد: مسئولان باشگاه به خوبی از کیفت بازی من مطلع بودند. آنها حتی پیش از آمدنم به این تیم می دانستند که برای حضورم در تیم ملی ایران در جام جهانی به بازی در این تیم نیاز دارم. هر چند که در این مدت اصلا فرصت نصیبم نشد و  باید با صراحت بگویم "جول" (سرمربی تیم) به من فرصت نداد تا بتوانم توانایی هایم را به معرض نمایش بگذارم. تمام هدف من این بود تا با انجام بازی های خوب، خودم را به سرمربی تیممان تحمیل کنم اما در این 2 هفته اخیر که نتوانستم در ترکیب ثابت تیم حضور داشته باشم از این مسئله ناامید شدم.

حقیقی در ادامه تصریح کرد: در زمان امضای قراردادم با این تیم مسئولان باشگاه به من وعده دادند که می توانم گلر اول تیم باشم. در لیگ سوئد باشگاه‌های دیگری هم وجود داشتند که مذاکراتی را با من کرده بودند تا به عضویت آنها در بیایم و حتی از لحاظ مالی هم پیشنهادشان شگفت انگیز بود اما تنها اشکال آنها این بود که باید به عنوان گلر دوم در تیم بازی می کردم و این موضوع که باید دروازه بان ذخیره باشم برای من جالب توجه نبود. اما من با این هدف تیم "ساندسوال" را انتخاب کردم که در زمان عقد قرارداد وعده داده بودند که من گلر ثابت این تیم هستم.

گلر سابق تیم ملی در ادامه صحبت هایش با این سایت سوئدی گفت: من در طول این مدت بارها با سرمربی تیم صحبت‌ها کردم و در مورد وضعیتم از او پرسیدم. با وجود اینکه او از من تمجید می کرد اما جواب روشنی به من نمی داد. در حال حاضر سرمربی تیم دیر آمدنم به "ساندسوال" را بهانه کرده است.مسئولان این تیم قرار است پاداشی را که فیفا به تیم های دارای ملی پوش در جام جهانی پرداخت می کند را دریافت کنند. در نتیجه حضورم برای این تیم مفید بود اما من فقط در این تیم وقتم را به بطالت گذراندم.

حقیقی درمورد بحث لفظی پیش‌آمده با سرمربی ساندسوال هم این چنین عنوان کرد: من با "جو" و سایر دستیارانش صحبت کردم و آن طور که رسانه ها عنوان کردند هیچ ناراحتی در کار نبود. باز هم تاکید می کنم که سدریگن (مربی تیم) و مسئولان باشگاه با آینده فوتبالی من بازی کردند و  به من دروغ گفتند.

سرمربی تیم ساندسوال هم در واکنش به اتهام دروغگویی او و مدیران این باشگاه از سوی علیرضا حقیقی گفت: این بسیار آزار دهنده است که حقیقی من را دروغگو خطاب می کند. او به هیچ عنوان توانایی مدیریت خود در این شرایط سخت را نداشت و من به خوبی از این موضوع آگاه هستم که او نمی تواند در جام جهانی برای کشورش حضور داشته باشد. اما حقیقی باید این را بداند من به هیچ بازیکنی قول بازی نمی‌دهم. چرا که چنین مسئله ای در حیطه کاری من قرار ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات علیرضا حقیقی بعد از جدایی‌اش از باشگاه «ساندسوال» سوئد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حق گو
۰۰:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سید محمد رضا حسینی بازیکن ذوبآهن از خیلی از این بازیکن ها که برای دفاع تیم ملی در نظر گرفته شده بهتره