سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان شرقی قطب‌ ورزشی کشور

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های ورزش کشور است و رویداد تبریز ۲۰۱۸ نیز فرصت خوبی است تا مسابقات ورزشی بین‌المللی در این استان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدابخش در دیدار رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) با اشاره به برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز، گفت: آذربایجان شرقی یکی از قطب‌های ورزش کشور است و رویداد تبریز ۲۰۱۸ نیز فرصت خوبی است تا مسابقات ورزشی بین‌المللی در این استان برگزار شود.

وی از دست‌اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها قدردانی کرد و گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی در شهر‌هایی غیر از پایتخت کشورها، تجربه خوبی در میزبانی مسابقات است؛ ضمن اینکه برای جوانان علا‌قمند به رشته‌های مختلف نیز فرصت خوبی ایجاد می‌شود تا از نزدیک مسابقات بین‌المللی را دنبال کنند.

خدابخش با اشاره به برگزاری چندین تورنمنت بین‌المللی ورزشی در چند ماه اخیر در تبریز از جمله جام کشتی جهان‌پهلوان تختی و رقابت‌های جهانی والیبال نشسته، گفت: مسابقات قهرمانی والیبال زیر ۲۳ سال آسیا نیز در روز‌های آینده در تبریز برگزار می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: برگزاری مسابقات بین المللی فرصتی است تا هم در زمینه بهسازی و استانداردسازی فضا‌های ورزشی و هم ارتقای ظرفیت پذیرایی از تیم‌های خارجی تلاش کنیم و امیدوارم مدیریت و میزبانی مسابقات ورزشی روزبه‌روز بهتر شود.

وی همچنین برقراری پرواز‌های بین‌المللی روزانه از فرودگاه تبریز و ساخت چندین هتل در این شهر را از جمله ظرفیت‌های لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: در کنار این زیرساخت‌ها باید از داشته‌های فرهنگی، هنری و تاریخی شهر تبریز نیز در این راستا استفاده کنیم.

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) نیز در این دیدار از میزبانی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا در شهر تبریز قدردانی و ابراز امیدواری کرد در آینده نیز این شهر میزبان مسابقات بین‌المللی این رشته باشد.

مبارک خیرین همچنین از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا تشکر کرد و گفت: بازیکنان ایرانی جایگاه بسیار خوبی در این رشته دارند و امیدوارم حمایت‌های دولتی برای پرورش بازیکنان حرفه‌ای در این رشته ادامه یابد.

سی و چهارمین دوره رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا عصر دیروز با قهرمانی بازیکنان کشورمان به پایان رسید. 

 

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا با استاندار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.