سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان تیم شهرداری شهربابک

اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آقایان ـ انتخابی تیم شهرداری شهربابک برگزار شد.

محسن سفلایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت : به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک اولین دوره مسابقات آمادگی جسمانی آقایان به منظور انتخاب تیم شهرداری شهربابک برگزارشد.

وی افزود: این مسابقات در 6 رده سنی با حضور 78 شرکت کننده در سالن 22 بهمن استادیوم تختی با همکاری و همراهی اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی برگزار شد.

سفلایی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در رده 20 تا 24 سال میلاد اکبری، امیرحسین کمال و کاظم اسدی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی یادآور شد: در رده 25 تا 29 سال نیز محمد صادق صادقی، علیرضا عباسی و محمدصالح حاجی زاده عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری با بیان اینکه در رده 30 تا 34 سال علی کافی بر سکوی اول ایستاد و جابر اسدی و یاسرجمالی مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند، گفت: در رده 35 تا 39 سال نیز محمد حسین بهزادی به کسب مقام اول نائل آمد و رضوانی و علی اکبر خبری به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

سفلایی افزود: در رده سنی 40 تا 44 سال هم محمد صادق پورمحمدی، حمید عارفی و حسن ابراهیمی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده 50 سال به بالا  نیز محمدرضاشریفی، علی صالحی و غلامحسین اسماعیلی عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

سفلایی یادآور شد: درپایان با اهدای لوح، مدال و جوایزی از نفرات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات آمادگی جسمانی در شهربابک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.