سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسولی:

انتخاب شهردار بدون مخفی‌کاری صورت گرفت/ افشانی‌ از برنامه‌های سایر نامزدها‌ استفاده کند

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ما وعده شفاف‌سازی داده بودیم، اظهار کرد: فرآیند انتخاب شهردار بدون مخفی‌کاری صورت گرفت و شهردار با رأی اعضای شورا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن رسولی‌ عضو شورای شهر تهران پس از انتخاب شدن افشانی به عنوان شهردار تهران ضمن تبریک به او به موضوع واکنش‌ رئیس جمهوری کشورمان به خروج آمریکا از برجام‌ پرداخت و گفت: از اقدام هوشمندانه روحانی برای کسب مجوز ضمنی‌ و مشروط رهبر انقلاب مبنی بر تسلیم نشدن در برابر مخالفان بین‌‌المللی برجام‌ و اتخاذ تصمیمی مناسب‌ که به نفع مردم بود، سپاسگزارم‌.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من اصلاح‌ طلب موافق برجام‌ هستم، اظهار کرد: معتقدم بر خلاف قبل از برجام‌ که جهان علیه ایران بود، امروز جهان علیه آمریکا، اسرائیل‌ و عربستان است.

رسولی با اشاره به مردم تهران، ری و تجریش که شورای پنجم‌ را انتخاب کردند، گفت: ما به شما قول دادیم که تحت هر شرایطی انسجام شورا که انتظار شما بود را حفظ کنیم و این امر توسط تک‌ تک‌ اعضا مورد اهتمام قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از دلایل درخواست من از آقای هاشمی برای ماندن در شورا بخاطر کمک به این موضوع مهم بود. امروز که شهردار را انتخاب کردیم، امیدوارم عملکرد او تداوم داشته باشد و از او تشکر می‌کنم.

رسولی با اشاره به اینکه ما وعده شفاف‌سازی داده بودیم، اظهار کرد: فرآیند انتخاب شهردار بدون مخفی‌کاری صورت گرفت و شهردار با رأی اعضای شورا انتخاب شد.

وی با تأکید بر اینکه 21 عضو شورای شهر برخواسته‌ از پایگاه اصلاحات هستند، اظهار کرد: گواهی می‌دهم کسی دنبال دیکته کردن نظر خود به ما نبود. از همه کسانی که در جامعه اصلاح طلبی‌ کاندیدای دیگری داشتند عذرخواهی‌ می‌کنم، چون ما یک شهردار بیشتر نیاز نداشتیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه زمزمه‌هایی در بیرون مطرح بود که می‌خواستند انتخاب شهردار را به تعویق‌ اندازند، اظهار کرد: امیدوارم امروز که اولویت‌ اصلی ما خدمت صادقانه‌ به مردم است، در همه جلسات آینده به کار بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از افشانی‌ درخواست دارم که از تمامی برنامه‌های ارائه شده توسط نامزدها‌ استفاده کند.

رسولی در پایان با تشکر از اقدامات حسینی مکارم‌ در طول سرپرستی‌ شهرداری تهران اظهار کرد: از سایر معاونین که نامزد بودند می‌خواهم به فصل رقابت‌ها پایان دهند و در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.