سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای مطرح کرد؛

اعلام آمادگی قوه قضاییه برای مقابله با تروریست‌ها/ دشمنان به دنبال تفرقه افکنی در کشورهای اسلامی هستند

معاون اول قوه قضاییه، گفت: قوه قضاییه آماده مقابله با تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌ الاسلام و المسلیمن غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در مراسم دیدار با اشتر اوسف علی دادستان کل پاکستان که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: همیشه باید کشورهای همسایه مسائل فی ما بین را رصد کنند، اما در شرایط کنونی که نظام سلطه در تلاش است تا بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد کند، این جلسات و رفت‌آمدها ضروری است.

وی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشورهای اسلامی در تلاش است، افزود: دشمن ناجوانمردانه در کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد می‌کند و در نهایت هزینه خود را بر عهده کشورهای اسلامی می‌اندازند، البته وزارت امور خارجه و سفرا می‌توانند نقش مؤثری در این راستا داشته باشند، همچنین قوه قضاییه نیز می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: مسئله امنیت بسیار مهم است، چراکه امروزه امنیت کشورها مورد تهدید کشورهای سلطه قرار می‌گیرد. در واقع آن‌ها سعی می‌کنند با جریان تکفیری و تروریستی از خلأهایی که در مرزها و غیرمرزها وجود دارد استفاده کنند. بعضا ترددهای غیرمجاز ممکن است در این زمینه پررنگ باشد، به همین منظور دستگاه قضایی برای مقابله با تروریست‌ها اعلام آمادگی می‌کند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

در ادامه اشتر اوسف علی دادستان کل پاکستان گفت: دوستی بین ایران و پاکستان وجه عمیق دارد و این موضوع در حال و آینده نیز ادامه خواهد یافت، چرا که علاوه بر مسائل جغرافیایی ما پیوند اسلامی با ایران داریم.

وی در خصوص مداخله‌ها نیز گفت: وزارت خارجه می‌تواند در خصوص کاهش این امر اقدام کند و قوه قضاییه نیز نقش موثری در این راستا دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.