سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در ایلام:

جهاد دانشگاهی کشور دارای ۷ هزار نیرو است

احمد شریفی‌زاده گفت: جهاد دانشگاهی کشور دارای ۷ هزار نیرو، ۲۶ پژوهشکده، ۴۳ واحد استانی و دانشگاهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسمی با حضور مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و جمعی از مدیران، و رؤسای دانشگاه‌های استان از زحمات ذبیح‌اله مهری‌پور، رئیس پیشین جهاد دانشگاهی ایلام تقدیر و سید غلامرضا حسینی به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

احمد شریفی‌زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی در این مراسم گفت: جهاد دانشگاهی کشور دارای ۷ هزار نیرو، ۲۶ پژوهشکده، ۴۳ واحد استانی و دانشگاهی است که همه اینها می‌تواند پشتوانه جهاد دانشگاهی ایلام برای انجام فعالیت‌ها باشد.

وی افزود: جهاددانشگاهی تجارب تجاری‌سازی بسیار خوبی دارد که چگونه شروع و به کجا ختم و منجر به تولید ثروت شود تا الگوی خوبی برای همکاری‌های فیمابین برای اعتلای استان شود.

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی را نهادی انقلابی و برآمده از انقلاب با تفکر پژوهشی خواند و گفت: امروز در حوزه‌های مختلف محیط زیست، بحران آب، اقتصاد، تولید، آسیب‌های اجتماعی مشکل وجود دارد که از دانشگاه انتظار می‌رود به حل این معضلات کمک کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی  در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.