سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌های دینی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نماز جمعه را از برکات انقلاب اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌های دینی دانست و گفت:نمازجمعه فریضه‌ای حیاتی برای اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مصلی نماز جمعه شاهرود گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌های دینی است.

وی تصریح کرد: نقش خیران و مردم متدین شاهرود برای مشارکت و تسریع در روند ساخت مصلی نماز جمعه به عنوان مرکز پاتوق فرهنگی منطقه بسیار قابل توجه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مصلی صرفا مکانی برای برپایی اقامه نماز جمعه نیست بلکه مکانی برای انجام فعالیت‌های جانبی اجتماعی نظیر برگزاری نمایشگاه کتاب و دیگر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی است و مردم می توانند در طول هفته از آن به عنوان مجتمعی برای فعالیت های فرهنگی و هنری خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام علی شکری اظهار داشت: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی و سنگر دفاع از ارزش‌های دینی است.

وی افزود: امروزه باید کوشید تا در جامعه رشد فرهنگی داشته باشیم و باید با توسعه امکانات فرهنگی و اجتماعی، مردم را در بالا بردن سطح کیفیت فرهنگ دین و ترویج سبک زندگی اسلامی یاری کنیم.

انتهای پیام / ق

پروژه مصلی نماز جمعه شاهرود نیازمند ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.