سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرچم ایران روی محصولات یک شرکت سازنده مشروبات الکلی

یک شرکت تولید کننده مشروبات الکلی با استفاده از پرچم ایران، اقدام به تبلیغ محصولات خود برای جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کند.

غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان، در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت فدراسیون کشورمان از یک شرکت آلمانی سازنده مشروبات الکلی به دلیل درج پرچم جمهوری اسلامی ایران روی محصولات این شرکت بیان کرد:این موضوع را از طریق فیفا پیگیری می‌کنیم. استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران روی محصولات یک شرکت سازنده مشروبات الکلی از نظر ما عواقب قانونی دارد و از نظر اسلام استفاده از مشروبات الکلی مخالف شرع است و بدون شک با روح ورزش هم مغایرت دارد.

او افزود:کمیته روابط بین الملل فدراسیون در حال پیگیری این موضوع است و امیدوار هستیم با تذکر فیفا این شرکت آلمانی از ادامه فروش محصولاتش با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران دست بکشد در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در پابان اظهار داشت: از آنجایی که فدراسیون نمی‌توانست به عنوان یک مرجع ورزشی شکایت از این شرکت را در مرجعی به غیر از فیفا پیگیری کند چنین کاری انجام دادیم، اما در صورتی که از این طریق به جایی نرسیم با هماهنگی ارگان‌های دیگر جلوی تبلیغات محصولات این شرکت با پرچم ایران را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

شرکت آلمانی باید از ادامه فروش محصولاتش با پرچم ایران دست بکشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.