سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۱۳۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان در مسابقات قرآنی شهدای مدافع حرم

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از شرکت ۱۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در دومین مسابقات قرآنی شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع با بیان این که مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم، پنج‌شنبه و جمعه در محل مجتمع فرهنگی شیخ بهایی اصفهان با حضور یک هزار و 300 نفر از نفرات برگزیده مسابقات شهرستان‌های استان اصفهان در رشته‌های حفظ، اذان، تواشیح، قرائت تحقیق و ترتیل ، افزود: 35 نفر از برگزیدگان مرحله استانی در مسابقات کشوری که تیرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند یافت.

وی اهتمام به فراگیری و انس با قرآن در میان جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در دومین مسابقات قرآنی شهدای مدافع حرم ، شاهد حضور 600 مددجوی زن و 700 مددجوی مرد در رده‌های سنی تا 12، 12 تا 18 و 18 سال به بالابودیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این‌که در سال گذشته 6 هزار و 328 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و تفسیر قرآن مجید شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برای طلاب علوم دینی، دانشجو، دانش‌آموز، زوج‌های جوان، زنان سرپرست خانوار، کودکان، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و همچنین افراد مستعد اشتغال تحت حمایت برگزار شد و تقریباً همه جامعه تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را شامل می‌شود.

به گفته زارع ،گسترش و تعمیق باورهای دینی از اهداف عام و شناسایی استعدادهای قرآنی مددجویان از اهداف خاص برگزاری مسابقات قرآنی در این نهاد استمداد جویان تحت حمایت این نهاد در سال‌های اخیر موفق به کسب 16 مقام در مسابقات قرآنی مختلف در سطح کشور شدند.

 

انتهای پیام/م

 

دومین مسابقات قرآنی شهدای مدافع حرم برگزار شد

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.