سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار: فوتبال ما از لحاظ میزبانی در آسیا نتوانست حق خود را بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کشورمان بار‌ها در لیگ قهرمانان آسیا از لحاظ میزبانی اذیت شده و نتوانسته حق خود را بگیرد.

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال ایران نشان داده که دستخوش برخی تغییرات شده و به نوعی تکان خورده است و نتیجه این موضوع را هم می‌توان از حضور ۳ تیم در رقابت‌های آسیایی نظارهگر باشیم.

هر ۳ تیم ایرانی توانایی صعود به مرحله بعد را دارند

  • او افزود:در حال حاضر ۳ تیم ایرانی در مرحله ای قرار می‌گیرند که کمتر تیمی می‌تواند به آن راه پیدا کند. با این شرایط و حضور نمایندگان ما در آسیا می‌توان اعلام کرد که روی فوتبال ما کار شده و هر ۳ تیم در مرحله‌ای هستند که در صورت پیروزی می‌توانند در بین ۸ تیم نهایی جای بگیرند.

فوتبال ما از لحاظ میزبانی نتوانست حق خود را بگیرد

  • او ادامه داد: فوتبال کشورمان بار‌ها از لحاظ میزبانی اذیت شده و یا در دیگر موارد نتوانسته حق خود را بگیرد، اما زمانی که ۳ تیم این کشور به مراحل بالا صعود می‌کنند جای خوشحالی دارد و این اتفاق خوبی برای فوتبال ما به شمار می‌آید. تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا باید حریف خود را ببرد و رسیدن به این امر دور از دسترس نیست و در این سمت هم از میان استقلال و ذوب آهن یک تیم صعود می‌کند که نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به طور مستقیم ۴ سهمیه آسیایی بدست آوریم.

استقلال با حضور تیام و هواداران می‌تواند برنده میدان باشد

  • ورمزیار درباره وضعیت حضور استقلال هم در رقابت‌های آسیایی گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و این تیم در بازی مقابل ذوب آهن هم در دور رفت نباید می‌باخت. البته این باخت آن روی فوتبال بود که همیشه تیم‌های خوب برنده نمی‌شوند. این تیم در نیمه اول مقابل ذوب آهن مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشت، اما در نیمه دوم با وجود مصدومیت شجاعیان همه چیز با حریف برابر شد و البته پنالتی‌ای که نباید گرفته می‌شد هم در باخت استقلال تاثیر گذار بود. در هر صورت استقلال در بازی برگشت با حضور  تیام و با حضور هواداران که در گرما و سرما تیم را همراهی می‌کنند می‌توانند برنده میدان باشد و امیدوارم با حضور طرفداران جشن صعود را در ورزشگاه آزادی بگیریم.

امیدوارم در جام جهانی شگفتی فوتبال به سمت ما باشد

  • رئیس آکادمی باشگاه استقلال در مورد وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی توضیح داد: تیم ملی شرایط خوبی  دارد و امیدوارم این تیم به خوبی برای رقابت‌ها آماده شود. بازی‌های سختی مقابل حریفان قدرتمند همچون پرتغال و دیگر تیم‌ها داریم و امیدوارم آن روی فوتبال که همیشه تیم‌های خوب برنده نمی‌شوند را در مورد حریفان تیم ملی نظاره گر باشیم. از طرفی امیدوارم از گروه تیم ملی هم بتوانیم صعود کنیم.

تیم ملی با حضور کی روش خوب کار کرده است

  • ورمزیار در مورد فرصت باقی مانده برای آماده سازی در رقابت‌های جام جهانی افزود:فرصت به اندازه کافی خوب بوده و تیم ملی با حضور کی روش خوب کار کرده و توانسته آماده سازی لازم را پشت سر بگذارد، اما باز هم امید است که تیم ملی با آماده سازی بیشتر راهی جام جهانی شود تا بتواند به راحتی از گروه خود صعود کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.