سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۶ پزشک قلابی در سرباز

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: سال گذشته ۶ پزشک قلابی در شهرستان سرباز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر کامران کردی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: سال ۹۶ با توجه به همکاری شهروندان و اجرای طرح بازرسی از واحد‌های درمانی شهرستان سرباز ۶ پزشک قلابی که به طور کاملاً آزاد و مستقل اقدام به مداخله در امر درمان می‌کردند و با راه اندازی مطب و داروخانه در منازل شخصی در مسیر منفعت طلبی خود درمان نادرست انجام می‌دادند دستگیر شدند.

کردی افزود: این افراد در روستا‌های مرزی خود را به عنوان پزشک متخصص معرفی و اقدام به درمان مراجعان می‌کردند که متاسفانه بیماران زیادی قربانی منافع مالی این افراد شدند.

وی تصریح کرد: اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر بر اساس وظیفه خود با هماهنگی ماموران انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری این افراد و تحویل آنان به مراجع قضایی شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: چنانچه شهروندان با چنین افرادی مواجه شدند باید در کمترین زمان با اداره نظارت بر درمان تماس بگیرند تا از فعالیت این افراد جلوگیری شود.

دکتر کردی گفت: ۶۰۰ میلیون ریال دارو از این پزشکان قلابی کشف و محل طبابت آنان پلمپ شد.

وی خاطر نشان کرد: از این پزشکان قلابی ۲ نفر بعد از مدتی با قید وثیقه آزاد شدند و در روستای دیگری اقدام به طبابت کردند.

وی ادامه داد: این افراد مجددا توسط تیم نظارت بر درمان شناسایی و برای دومین بار دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/ع

پزشک قلابی در جنوب استان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.