سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در مازندران

بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پارسال برای ایجاد اشتغال در مازندران اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در همایش سفیران هدایت در ساری با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از برنامه‌ های جدی در استان است، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پارسال برای ایجاد اشتغال در مازندران تخصیص داده شد و ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از مستمری بگیران مشغول فعالیت شدند.

وی با بیان اینکه افتخار مردم مازندران این است که پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی دارند، افزود: مردم مازندران در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش ویژه‌ ای داشته و با حضور پررنگ و خط شکن در جبهه ها، بیش از ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: در جبهه مقاومت هم مردم استان پیشتاز بوده و در همه بزنگاه‌ های تاریخی، مازندران خوش درخشیده است و همچنان می‌ درخشد.

اسلامی با اشاره به حضور مردم استان در عرصه‌ های مختلف مربوط به نظام، گفت: حضور چشم گیر مازندرانی‌ ها در انتخابات نمونه بوده است.

استاندار مازندران با اشاره به رشد تحصیلی در مازندران افزود: با دغدغه‌ هایی که امروز همه جامعه ایران را به خودش مبتلا کرد، بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی است که بنا داریم با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود و بر اساس مرکز آمار میزان بیکاری در استان کاهش پیدا کرده است.

استاندار مازندران از برنامه ریزی برای تأمین منابع آبی استان خبر داد و افزود: با برنامه ریزی میان مدت و کوتاه مدت تلاش داریم که این معضل حل شود.

اسلامی گفت: در سال ۹۷ با مشکلاتی مواجه بودیم و تا حدودی دغدغه معضل آب استان حل و فصل شده است، ولی باید تلاش‌ های جدی تری انجام شود.

وی در ارتباط با مشکلات آسیب‌ های اجتماعی که در استان وجود دارد، افزود: بنا داریم با ساز و کار‌های پیش بینی شده و تعامل با دستگاه‌ ها با رویکرد فرهنگی، اوقات فراغت مردم و مسافران را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ م

اعتبار میلیاردی برای طرح‌ های اشتغال در مازندران

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.