سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برهانی: تمرینات هدفمندی داریم/ دوره سخت گذشته درس بزرگی بود

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: دوره سختی که سال قبل به والیبال بانوان گذشت درس‌های زیادی برای ما به همراه داشت.

مائده برهانی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی تیم ملی والیبال بانوان که خود را برای حضور در مسابقات کنفدراسیون زنان آسیا آماده می‌کند، گفت: خوشبختانه تمریناتی بسیار هدفمند و پر چالشی را پشت سر می‌گذاریم و همه چیز کاملا شرایط ایده آلی دارد.

وی ادامه داد: تک تک بازیکنان سرشار از انگیزه هستند و با کادر فنی جدید تمریناتی خوبی را سپری می‌کنیم. هر روز با یک شیوه جدید از متدهای روز دنیا تمرین می‌کنیم و این به وضعیت بازیکنان کمک می‌کند. از طرفی همدلی زیادی بین نفرات ایجاد شده است  و همه در تلاشیم بهترین وضعیت را پیش از اعزام به مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا داشته باشیم.

برهانی در ادامه گفت: سال های قبل جدا از اینکه از لحاظ بدنی افت می‌کردیم بیشتر بحث خودباوری مطرح بود. خیلی از اوقات تا حدی که نیاز بود نمی‌توانستیم از لحاظ روانی خودمان را مدیریت کنیم و همین نداشتن خودباوری به ما ضربه می‌زد و روی عملکرد فنی‌مان نیز تاثیر می‌گذاشت. این خودباوری اما رفته رفته در ما ایجاد شده است و روی بُعد فنی و بدنی ما نیز تاثیر مثبت خواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان درباره موضوع ترانسفر بازیکنان ایرانی به لیگ‌های اروپایی و اسیایی گفت: به اعتقاد من با توجه به سطح فنی بازیکنان ایران، این پتانسیل در بین دختران ایران وجود دارد که بتوانند به لیگ‌های برون مرزی بروند. باید مدیر برنامه های بین المللی فیلم بازی بازیکنان ایران را ببینند تا این اتفاق رخ دهد. دقیقا مانند همان زمانی که من و زینب گیوه به لیگ بلغارستان رفتیم.

وی درباره وضعیت سال قبل تیم ملی والیبال و دعوت نشدن خیلی از بازیکنان از جمله خودش به تیم ملی به دلیل برخی تصمیمات، گفت: اتفاقات و نتایج سال قبل یک درس بزرگ برای والیبال ایران بود. همان درس ها برای ما به انگیزه تبدیل شده است. ما از درجا زدن خسته شدیم و و دلمان اتفاقات خوب می‌خواهد. اتفاقاتی که با همدلی و تلاش آن را محقق خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.